در لیگ برتر فوتبال بانوان

تغییر نام تیم خلیج فارس بانوان شیراز به زاگرس

زاگرس شیراز نماینده فارس در لیگ برتر فوتبال بانوان/تغییر نام تیم خلیج فارس به زاگرس شیراز در لیگ برتر فوتبال بانوان

به گزارش اول فارس از شیراز ، هنرپیشه رییس هیات فوتبال استان فارس  اظهار کرد: در رقابت‌های فوتبال این فصل لیگ برتر بانوان کشور فارس یک سهمیه داشت که به علت نبود اسپانسر تا مرز از دست رفتن این امتیاز پیش رفتیم و در نهایت تیم با نام خلیج فارس راهی مسابقات شد.

وی با بیان اینکه در نیم فصل نخست به علت مشکلات مالی و استفاده از بازیکنان جوان و کم تجربه نتایج خوبی توسط نماینده فارس کسب نشد، ادامه داد: در همین راستا با رایزنی‌های انجام شده با باشگاه زاگرس شیراز قرار شد این باشگاه در نیم فصل دوم این امتیاز فارس را زیر پوشش خود درآورد.

هنرپیشه تصریح کرد: مراحل اداری آن در چند هفته اخیر انجام شده و نامه تغییر نام نیز به فدراسیون ارسال شد و از این پس این تیم با نام زاگرس شیراز به میدان می‌رود.

رییس هیات فوتبال استان فارس ابراز امیدواری کرد تا با حمایت‌های اسپانسر جدید و همچنین کسب تجربه توسط بازیکنان نماینده فارس در ادامه لیگ، نتایج بهتری کسب کند.

تیم فوتبال زاگرس شیراز که تا پیش از این با نام خلیج فارس به میدان می‌رفته هم اینک با ۳ امتیاز در قعر جدول ۱۲ تیمی جای دارد و امشب ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه در بوشهر به مصاف پارس جنوبی این شهر می‌رود.”منبع:باشگاه خبرنگاران”

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار