چاپ کد خبر: 21083
11 بهمن 1398

توصیه کانال تلگرامی آیت‌الله تبریزیان برای درمان کرونا/زمان پرداخت عیدی بازنشستگان تأمین‌اجتماعی

توصیه کانال تلگرامی آیت‌الله تبریزیان برای درمان کرونا

کانال تلگرامی آیت‌الله تبریزیان همان که هفته گذشته کتاب پزشکی آتش زده بود و کلی هم واکنش منفی گرفته بود، توصیه کرده که برای درمان «کرونا» سیاه‌دانه و عسل بخورید!

برترین‌ها: کانال تلگرامی آیت‌الله تبریزیان همان که هفته گذشته کتاب پزشکی آتش زده بود و کلی هم واکنش منفی گرفته بود، توصیه کرده که برای درمان «کرونا» سیاه‌دانه و عسل بخورید! البته خدمات طب اسلامی قابل چشم‌پوشی نیست و در بسیاری موارد از بازاره مکاره پزشکانِ بعضا سر گردنه، کاراتر است اما خب درمان چیزی مثل «کرونا» هم که انقدر الابختکی نخواهد بود.

توصیه کانال تلگرامی فرد کتاب‌سوز برای درمان کرونا

زمان پرداخت عیدی بازنشستگان تأمین‌اجتماعی

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: در نیمه دوم ماه بهمن عیدی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی پرداخت می شود.

اول فارس|تامین اجتماعی:  مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: در نیمه دوم ماه بهمن عیدی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی پرداخت می شود.

مصطفی سالاری اظهار داشت: تأمین اجتماعی برای پرداخت عیدی و حقوق بازنشستگان این سازمان مشکل کمبود منابع ندارد و تا نهایتا پایان بهمن ماه عیدی بازنشستگان واریز خواهد شد.

وی ادامه داد: براساس پیشنهاد دولت میزان حقوق و مزایای بازنشستگان در سال آینده افزایش خواهد یافت و ما به دنبال اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان هم هستیم.

هرساله عیدی بازشستگان جدا از حقوق ماه بهمن براساس حروف الفبا به حسابشان واریز می شود.

این سازمان در حال حاضر ۲ میلیون ۸۰۰ هزار بازنشسته و مستمری بگیر دارد

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار