برخی منابع محلی از دستگیری عاملان تیراندازی خبر داده اند

جزئیات تیراندازی به خودروی رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد مورد سوء قصد قرار گرفت

یک  منبع آگاه از سوء قصد به رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
به گزارش اول فارس به نقل از کبنا، در این حادثه خودروی حجت‌الاسلام  غلامرضا مزارعی مورد هدف شلیک گلوله قرار گرفت که خوشبختانه آسیبی به وی وارد نشد.
حجت‌الاسلام مزارعی مبارزه جدی با فساد مالی و همچنین زمین‌خواری را در کهگیلویه و بویراحمد آغاز کرده و در دوره مدیریت وی بر دستگاه قضایی استان بسیاری از جرائم از جمله نزاع‌های دسته جمعی و سرقت مسلحانه به شدت در استان کاهش یافته است.

بنا بر این گزارش، حجت الاسلام مزارعی رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد در یکی از خیابان های شهر یاسوج مورد سوء قصد فرد یا گروهی ناشناس قرار گرفته است.
گفته می شود حجت الاسلام مزارعی هنگامی که قصد ورود به منزلش در خیابان باهنر ۵ یاسوج را داشت دو نفر مسلح به سلاح کلاشینکف سوار بر خودروی پژو ۴۰۵ طوسی رنگ خودروی زانتیا حامل رئیس دادگستری را به گلوله بستند.

راننده خودروی حامل رئیس کل دادگستری برای فرار از تیرس افراد مسلح، خودرو را با وجود پنجری هر چهار چرخ به سمت دادگستری هدایت کرد ولی افراد مسلح تا نزدیکی ساختمان دادگستری نیز وی را تعقیب کرده و  از پشت به آن تیراندازی کردند.سوء قصد به جان رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد
با وجود اصابت بیش از ۲۰ گلوله به خودروی رئیس کل دادگستری به وی و همراهانش آسیبی وارد نشده است.

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار