چاپ کد خبر: 13296
24 شهریور 1398

جدال سخت قشقایی و فجر در شهرآورد شیراز

هفته پنجم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال عصر امروز با ۹ بازی برگزار و دو تیم فجر سپاسی و قشقایی شیراز به عنوان نمایندگان استان فارس در این دوره از لیگ مقابل هم قرار گرفتند.

دربی نمایندگان شیراز در ورزشگاه حافظیه؛ فجر سپاسی صدرنشین شد

به گزارش اول فارس ، دیدار قشقایی شیراز و فجر سپاسی در ورزشگاه حافظیه یکی از دیدارهای حساس این هفته بود که فجر موفق شد با دو گل بهروز هوشمند در دقایق ۱۷ و ۴۵ بازی را به نفع خود کند و این پیروزی را تا پایان بازی ادامه دهد.

فجر با این برد به چهارمین پیروزی از مجموع ۵ بازی دست یافت و موفق شد با کسب ۱۲ امتیاز در صدرجدول این دوره از بازی‌ها قرار گیرد. تیم قشقایی نیز با ۵ بازی، یک برد، یک مساوی و ۳ باخت و مجموع ۴ امتیاز در رتبه ۱۲ جدول قرار دارد.

برخلاف دیدارهای گذشته شهرآورد که معمولا بازی نه چندان خوبی از آب در می آمد،  سومین شهر آورد شیرازی نیز خوب برگزار شد و هر ۲ تیم میل به پیروزی داشتند از این رو بازی جذابی به نمایش گذاشتند .

دیدار تیم های قشقایی و فجر شهید سپاسی شیر عصر یک‌شنبه در ورزشگاه حافظیه  شیراز با نتیجه ۲ بر صفر به سود تیم فجر پایان یافت و این تیم به صدر جدول رفت .عنایت الله رحیمی استاندار فارس یکی از تماشاگران این دیدار بود که در جایگاه ویژه حضور یافت.

تماشاگران تیم قشقایی به مانند همیشه که تیم‌های حریف را تشویق می کنند در این بازی هم به تشویق تیم فجر پرداختند که  هواداران تیم فجر هم به ابراز احساسات آنها پاسخ دادند.رضا عنایتی سر مربی تیم قشقایی شیراز پس از پایان بازی برای انجام مصاحبه در سالن کنفرانس حضور نیافت .

Screenshot_2019-09-15 جدول، نتایج و برنامه بازیهای لیگ آزادگان ایران - توپ 90

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار