یک ایلامی دیگر عازم یاسوج میشود

جدیدترین گزینه استانداری کهگیلویه و بویراحمد را بشناسیم

تابناک نوشته است: در حالیکه ظاهرا سه نماینده استان در مجلس شورای اسلامی بر روی سه گزینه متفاوت در حال برنامه ریزی و رایزنی هستند اما شنیده ها از تعیین یک گزینه ایلامی از طرف وزارت کشور برای استانداری کهگیلویه و بویراحمد حکایت دارد.

 در حالی که فضای رسانه ای ، مجازی و سیاسی کهگیلویه و بویراحمد در یک سردرگمی در خصوص وضعیت ماندن یا رفتن استاندار است و تقریبا کمتر رسانه یا مسئولی در این خصوص به طور دقیق و صریح اظهار نظر می کند اما شنیده های تابناک کهگیلویه و بویراحمد مطابق خبر منتشره قبلی از قطعی بودن استعفای استاندار (استعفای استاندار کهگیلویه و بویراحمد ) حکایت دارد و اکنون مهمترین موضوع بررسی گزینه های مد نظر برای به دست گرفتن سکان مدیریت ارشد استان کهگیلویه و بویراحمد است!
آنچه که تاکنون در مورد گزینه های احتمالی در محافل مهم و تاثیرگذار از یک طرف و وزارت کشور از طرف دیگر مطرح است تقریبا مخالف هم است!
در حالیکه ظاهرا سه نماینده استان در مجلس شورای اسلامی بر روی سه گزینه متفاوت در حال برنامه ریزی و رایزنی هستند اما شنیده های تابناک کهگیلویه و بویراحمد از تعیین یک گزینه ایلامی از طرف وزارت کشور برای استانداری کهگیلویه و بویراحمد حکایت دارد.
گزینه جدید استانداری کهگیلویه و بویراحمد را بهتر بشناسیم
گزینه جدید استانداری کهگیلویه و بویراحمد چندان هم نا آشنا برای رسانه ها نیست ! “حسین کلانتری” مشاور وزیر و مدیر کل امنیتی وزارت کشور است که البته وی ضمن حضور در مناصب سیاسی دستی هم بر آتش علم و دانشگاه هم دارد.
حسین کلانتری که پس از چهار سال عهده داری معاونت سیاسی استانداری ایلام در ۲۴ آذر ماه ۹۶ با ارتقاء جایگاه به عنوان مشاور وزیر و مدیر کل امنیتی وزارت کشور منصوب شده است اکنون و بنابر شنیده ها از منابع آگاه به عنوان گزینه جدی استانداری کهگیلویه و بویراحمد مطرح است.
برخی رسانه ها هم در مورد سوابق کلانتری نوشته اند : وی ۱۳۴۲ در شهرستان دره شهر متولد شده است و دارای مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی از دانشگاه تهران می باشد که حدود ۲۰ سال به عنوان فرماندار در شهرستان های ، مهران ، شیروان ، چرداول ، دهلران و برخی پست های مدیریتی دیگر مشغول به کار بوده است. در مورد وی گفته می شود که کلانتری از سن ۲۲ سالگی تجربه مدیریتی را آغاز کرده است و پله پله تا وزارت کشور پیش رفته است.
در مورد سوابق علمی وی گفته شده است : کلانتری عضو انجمن روانشناسی ایران و نماینده کارگروه پژوهش فناوری و تحول اداری استان در شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری کشور و کارشناس اجرای سیاست های اصل ۴۴ قانون اساسی در استان ایلام می باشد.
مسئولیت انجمن اسلامی دانشجویان از جمله فعالیت های سیاسی ایشان در دوران تحصیل در دانشگاه بوده و از نیروهای بسیجی و رزمندگان دوران دفاع مقدس محسوب میگردد.
کلانتری همچنین در دولت های نهم و دهم به عنوان کارشناس در استانداری ایلام مشغول به کار بوده است.
و نهایتا اینکه در سوابق فعالیت های سیاسی وی آمده است : کلانتری در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، مسئولیت ستاد انتخاباتی جبهه مردمی حماسه سازان ایران اسلامی «حامیان دکترحسن روحانی» را در استان بر عهده داشته است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد و بنابر انچه که منابع آگاه گفته اند ، احتمال اینکه احمدی به زودی جای خود را به کلانتری بدهد بسیار زیاد است که در صورت تحقق این امر و با توجه به هم استانی بودن کلانتری با احمدی ، امیدواری برای داشتن برخی آگاهی های لازم در برخی موارد حساس استان کهگیلویه و بویراحمد وجود داشته باشد و کلانتری از همان ابتدای کار بتواند با قدرت به استان ورود کند .
و احتمالا با تجربیاتی که احمدی در اختیار وی خواهد گذاشت ، ضمن به کارگیری شاخص های اقتدار احمدی ، برخی اشتباهات که موجب سوء استفاده برخی سیاسیون و افراد شد را تکرار نخواهد کرد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار