چاپ کد خبر: 27853
25 اردیبهشت 1399

جزئیات آمار مبتلایان جدید به کووید ۱۹ در شهرستانهای استان فارس/۲۵ اردیبهشت

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از شناسایی ۱۲۰ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در استان فارس خبر داد.

drhemati250f

به گزارش اول فارس، دکتر «عبدالرسول همتی» گفت: از هزار و ۵۳۶ مورد نمونه ارسالی به آزمایشگاه های تشخیص مولکولی کروناویروس طی روز گذشته تاکنون، ۱۲۰ مورد مثبت گزارش شده است که با افزوده شدن این موارد جدید، آمار کنونی استان فارس به چهار هزار و ۵۴۷ نفر رسیده است.

این مقام مسوول در دانشگاه اظهار کرد: از ۱۲۰ مورد جدید در استان، ۸۱ مورد مربوط به شیراز؛ دو مورد مربوط به کوه چنار؛ مرودشت، کوار، ممسنی، داراب، قیروکارزین و زرین دشت هر کدام یک مورد را شامل می شود و مابقی موارد مربوط به دیگر دانشکده ها و دانشگاه های علوم پزشکی استان است.

او با بیان اینکه خوشبختانه در هفت روز گذشته مورد فوتی بر اثر ابتلا به کروناویروس در استان گزارش نشده است، افزود: تاکنون ۹۸ نفر در استان به دلیل ابتلا به کروناویروس جان خود را از دست داده اند.

معاون بهداشت دانشگاه ادامه داد: تاکنون سه هزار و ۸۴۰ نفر از مبتلایان بستری شده در بیمارستان و ایزوله خانگی، بهبود یافته و سلامتی خود را به دست آورده اند.

دکتر همتی تاکید کرد: آمارها نشان می دهد با روند افزایشی در گسترش ویروس مواجه هستیم و ویروس در جامعه در حال انتقال است و هرگونه بی توجهی، غفلت و رعایت نکردن توصیه های بهداشتی، وضعیت استان را به روزهای نخست شیوع ویروس بر می گرداند.

 

عضوکانال واتساپ اول فارس شوید%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3%D8%A7%D9%BE 1

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار