چاپ کد خبر: 28054
28 اردیبهشت 1399

جزئیات استخدام جدید در آموزش و پرورش

استخدام جدید در آموزش و پرورش

مدیرکل امور اداری تشکیلات وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد امسال ۲۵ هزار نفر از معلمان حق التدریس استخدام خواهند شد.

به گزارش اول فارس ، یارمحمد حسین بر درباره فرآیند استخدام معلمان حق‌التدریس بیان کرد: این معلمان باید تا پایان برنامه ششم توسعه به تدریج استخدام شوند و سازمان اداری و استخدامی برای امسال مجوز جذب ۲۵ هزار نفر را به آموزش و پرورش داده است.

وی افزود: فراخوان برای برگزاری آزمون ویژه آموزشیاران نهضت سوادآموزی اعلام شده است و بعد از برگزاری آزمون آنها در قالب فرم امتیاز بندی فرایند آموزش ۲۵ هزار نفر را از مهر ماه در دانشگاه فرهنگیان آغاز خواهیم کرد.

مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش درباره پرداخت حق التدریس معلمانی که در تعطیلات کرونایی مدارس به صورت مجازی فعالیت می‌کردند، عنوان کرد: همه معلمانی که تدریس مجازی داشتند، حق‌التدریس خود را دریافت می‌کنند که شامل ساعات حق‌التدریس نیروهای رسمی و حق‌التدریس آزاد می‌شود حق التدریس چون فعالیت آنها به جای کلاس درس در فضای مجازی انجام می‌شود.

طبق اعلام سازمان نهضت سوادآموزی، زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزشیاران نهضت سوادآموزی به دلیل استمرار سیاست فاصله‌گذاری اجتماعی و ممنوعیت تجمعات به تعویق افتاده است و تعیین تاریخ دقیق آزمون اکنون امکان پذیر نیست در صورت مهیا بودن شرایط زمان احتمالی دهه پایانی خرداد ماه است.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار