چاپ کد خبر: 25412
14 فروردین 1399

جزئیات تازه ای از مبتلایان به کرونا در کهگیلویه وبویراحمد

از مجموع ۲۵۶ نمونه ارسال شده به آزمایشگاه‌های تشخیصی، ۱۲ مورد جدید بیمار کرونایی شناسایی شده است.

شمار مبتلایان به کرونا در کهگیلویه وبویراحمد 169 نفر

به گزارش اول فارس ، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ازاین تعداد ۳ بیمار مرد در بویراحمد، ۲ مرد بیمار در باشت، ۱ مرد بیمار در چرام و ۶ بیمار در شهرستان دنا که ۵ مورد زن و یک مورد مرد بود، شناسایی شده است.

دکتر یزدانپناه با بیان اینکه آمار ۵ بیمار نیز جزء آمار استان‌های همجوار بود افزود: از این تعداد ۳ بیمار که از ساکنان شهرستان بهمئی بوده اند پس از مراجعه به بهبهان، تحت آزمایش کرونا قرار گرفته و پس از اعلام نتیجه جزء آمار استان خوزستان محسوب شده اند.
وی ادامه داد: طبق هماهنگی‌های انجام شده با وزارت بهداشت آمار این ۵ بیمار نیز به دانشگاه علوم پزشکی یاسوج منتقل و مجموع آمار مبتلایان استان با ۱۲ مورد جدید به ۱۶۹ بیمار رسیده است.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در هفته‌های اول نتیجه ۱۲ درصد نمونه‌های ارسال شده مثبت اعلام شد که خوشبختانه با بیماریابی فعال، فاصله گذاری اجتماعی و همراهی مردم آمار مبتلایان به ۵ درصد کاهش یافت.
یزدانپناه گفت: ۱۲ موردجدید مبتلا به کرونا از افرادی بودند که با خوشه‌های قبلی در ارتباط بوده اند.
وی اضافه کرد: تقاضامندیم مردم از هرگونه دید و بازدید در طول بیماری خودداری و انجام صله رحم و عیادت از بیماران را به دوره کامل بهبودی فرد موکول کنند، زیرا بیماران پس از بهبود تا مدتی می‌توانند ناقل باشند.
دکتر یزدانپناه در پایان گفت: از عموم مردم خواست برای آگاهی از وضعیت سلامت خود به سایت salamat.gov.ir مراجعه کرده و در صورت داشتن هر گونه سوال با سامانه ۴۰۳۰ تماس بگیرند.

عضوکانال واتساپ اول فارس شوید

%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3%D8%A7%D9%BE 1

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار