چاپ کد خبر: 20388
30 دی 1398

جزئیات طرح جدید فروش اقساطی ۳ محصول ایران خودرو و فروش کوییک آر از اول بهمن + جزئیات

فروش اقساطی خودرو

طرح جدید فروش اقساطی ۳ محصول ایران خودرو از ۱ و ۲ بهمن ماه آغاز خواهد شد.

به گزارش اول فارس،  شرایط فروش اعتباری محصولات ایران خودرو به تعداد بسیار محدود از ساعت ۱۰صبح روزهای سه شنبه مورخ ۹۸/۱۱/۰۱ و چهارشنبه مورخ ۹۸/۱۱/۰۲ و تا زمان تکمیل ظرفیت انجام خواهد شد.

 این طرح فروش با هدف جلوگیری از ثبت نام واسطه ها و افزایش امکان ثبت نام برای مصرف کننده نهایی خودرو،شرکت ایران خودرو فیلترهای را مطابق شرط و شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه که ذیلا” تشریح شده قرار داده است که در صورت ثبت نام مغایر با شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه، ثبت نام مشتری از سوی شرکت ایران خودرو یک طرفه ابطال و وجه ایشان حداکثر ظرف ۲۰ روز مسترد خواهد شد.

“مطابق با بخشنامه دریافت کد کاربری و کلمه عبور قبل از ثبت نام در سایت فروش اینترنتی از الزامات ثبت نام می باشد لذا بدیهی است در صورت عدم دریافت کد کاربری و کلمه عبور،امکان ثبت نام میسر نخواهد بود.

5330334

آغاز فروش کوییک آر از فردا اول بهمن + جزئیات

فروش فوری اقساطی کوییک به صورت اینترنتی از فردا اول بهمن ماه آغاز خواهد شد.

بر اساس گزارشات اول فارس، فروش فوری اقساطی کوییک دو رنگ R به صورت اینترنتی در روز سه شنبه مورخ ۹۸/۱۱/۰۱ رأس ساعت ۱۰ صبح آغاز خواهد شد.

در این طرح فروش کوییک آر با قیمت ۶۳ میلیون و ۳۲۶ هزار تومان با وام ۳ میلیون تومانی و در قالب ۳ تا چک ۴ ماهه به فروش می‌رسد. البته تحویل خودرو ۳۰ روز پس از پذیرش انجام خواهد شد.

کلیه مشتریانی که در ۱۸ ماه گذشته نسبت به ثبت نام خودرو اقدام نموده اند و یا در این مدت خودرو تحویل گرفته اند قادر به ثبت نام در این بخشنامه نیستند. بدیهی است هر ثبت نام مغایر با شرایط این بخشنامه، از سوی شرکت یک طرفه ابطال خواهد شد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

سالاررشیدی پنجشنبه , ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۸:۴۶

سلام خسته نباشی .من ماشین میخوام توانایی پرداخت بجا و کامل پول رو ندارم.وضعیت مالیم ضعیفه اگه در توان داریم و می تونین بهم ماشین بدیم اقساطی که من ماه به ماه براتون واریزم.تا حالا ماشین نداشتم تنها آرزوی زندگیم شده متأثر شما هم یه کار خیر انجام بدیم خیالتان راحت باشه نمی زارم یک قسط هم عقب بیفته میخوام بچه هام رو خوشحال کنم تا حالا مسافرت نرفتیم توروخدا تو این مورد کمکم کنید

آخرین اخبار