چاپ کد خبر: 28812
7 خرداد 1399

جزئیات فعالیت مجدد حمل‌ونقل عمومی شیراز از ۱۰ خردادماه

 از شنبه ۱۰ خرداد فعالیت اتوبوس‌ها و مترو آغاز می‌شود که اتوبوس‌ها با ظرفیت ۱۰۰ درصد با رعایت پروتکل بهداشتی شروع به کار می‌کنند.

آشنایی با خط یک متروی شیراز - سوئیت مبله شیراز

زوربخش با اشاره به آماده‌سازی ناوگان برای شروع فعالیت مجدد بیان کرد: براساس دستور شهردار و ابلاغیه اعضای شورای شهر و مصوبه آن از شنبه ۱۰ خرداد فعالیت اتوبوس‌ها و مترو آغاز می‌شود که اتوبوس‌ها با ظرفیت ۱۰۰ درصد با رعایت پروتکل بهداشتی شروع به کار می‌کنند. 

وی با بیان اینکه استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی در استفاده از حمل و نقل عمومی کاملا ضروری است، عنوان کرد: ضدعفونی پایانه‌ها و ایستگاه‌ها منطبق بر پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود که درباره مترو نیز براساس پروتکل‌های بهداشتی از روز شنبه ۱۰ خردادماه فعالیت خود را آغاز می‌کنند. 

معاون حمل و نقل شهردار شیراز تصریح کرد: فعالیت حمل و نقل عمومی از ۶ صبح تا ۲۱ شب است که زمان فعالیت مترو ممکن است افزایش یابد همچنین در استفاده از سرویس‌های حمل و نقل عمومی باید با مشارکت مردم اقدامات بهداشتی رعایت شود. 

زوربخش درباره رعایت نکات بهداشتی برای حفظ سلامت رانندگان گفت: درباره مجزاسازی فضای رانندگان و اتوبوس اقدامات خوبی شده و هرچند هزینه‌هایی بر حمل و نقل عمومی تحمیل شده اما برای رعایت بهداشت این مجزاسازی صورت گرفته است. 

وی از مردم درخواست کرد با توجه به احتمال سرایت ویروس از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند و فقط برای رفت و آمدهای ضروری از حمل و نقل عمومی استفاده کنند. 

عضوکانال واتساپ اول فارس شوید%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3%D8%A7%D9%BE 1

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار