چاپ کد خبر: 28289
31 اردیبهشت 1399

جزییات تازه در خصوص زنده‌شدن زن خرم‌آبادی

ظهر روز گذشته خبر زنده شدن یک شهروند خرم‌آبادی منتشر شد که معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان در گفت و گو با ایرنا جزییات تازه‌ای در این مورد ارایه داد.

مرده 1

به گزارش اول فارس ، ظهر روز گذشته خبر زنده شدن یک شهروند خرم‌آبادی منتشر شد که معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان در گفت و گو با ایرنا جزییات تازه‌ای در این مورد ارایه داد.

دکتر عباس پزشکی شامگاه سه شنبه بیان کرد: بنا بر اظهارات مدیرکل پزشکی قانونی لرستان‌ ۲ شب قبل فردی با مراجعه به دادپزشک پزشکی قانونی و اعلام فوت یکی از نزدیکان خود در خواست صدور جواز دفن داشته است.

وی افزود: دادپزشک به دلیل نقص در مدارک فوت این فرد، جواز دفن صادر نکرده و صدور هرگونه جواز را مشروط به مشاهده جسد کرده است.

وی گفت: بنابراین پیکر این بیمار که گمان می رفته فوت شده شب در منزل نگهداری شده و روز بعد که آن را برای صدور جواز دفن نزد دادپزشک برده اند وی متوجه علایم حیاتی این زن می شود.

پزشکی تاکید کرد: پیکر این زن به هیچ عنوان در سردخانه نگهداری نشده و پس از تشخیص دادپزشک به بیمارستان شهید مدنی خرم آباد منتقل و احیا شده است.

پیش از این رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفته بود: هیچگونه مراجعه ای با مشخصات این بیمار به مراکز درمانی و اورژانس استان ثبت نشده و بیمارستان شهید مدنی پس از تشخیص زنده بودن بنابر نظر پزشکی قانونی اقدامات احیای وی را انجام داده است.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار