چاپ کد خبر: 4221
15 بهمن 1397
مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت:

جنایت متخلفین به بز وحشی در منطقه حفاظت شده خائیز +عکس

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: از متخلفین یک قبضه اسلحه کلاشنیکف کشف و ضبط شده و ۴نفر از آنها شناسایی و تحت پیگرد قضایی است .

50898

به گزارش اول فارس به نقل از روابط عمومی محیط زیست محسن جعفری نژاد مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد افزود: محیط بانان منطقه حفاظت شده خائیز حین گشت و کنترل منطقه در صبح جمعه پنجمین روز از بهمن ماه جاری متوجه شلیک چندین گلوله در ضلع شمالی منطقه حفاظت شده خائیز مشرف بر دریاچه سد مارون می شوند .

وی اظهارکرد: محیط بانان به دوربین کشی و پایش منطقه می پردازند که متوجه حضور ۶ نفر متخلف در محل تیراندازی می شوند .

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در ساعت سه بامداد متخلفین حین برگشت درکمین محیط بانان گرفتار می شوند و در این راستا دو نفر از آنها به همراه یک قبضه اسلحه کلاشنیکف دستگیر و چهار نفر دیگر، از تاریکی شب استفاده کرده و متواری می شوند .

جعفری نژاد بسطامی تصریح کرد: صبح روز شنبه محیط بانان به پایش محل تیراندازی پرداختند که متاسفانه، کیسه جنین بز وحشی شکار شده به همراه جنین در محل تیراندازی کشف و ضبط می کنند .

50899

وی در پایان ضمن تشکر از همکاری دستگاه قضایی شهرستان بهبهان با این اداره کل اضافه کرد: متخلفین دستگیر شده به همراه آلات جرم به مراجع قضایی معرفی شدند و همچنین چهار نفر متواری شده شناسایی و تحت پیگرد قضایی قرار دارند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار