چاپ کد خبر: 37252
9 آبان 1399

جواد یساری و پدر داماد ریزابی در نی ریز بازداشت شدند

دستگیر 1

 کلیپی در فضای مجازی حاکی از برگزاری مراسم جشن عروسی  یکی از شهرستانهای  استان فارس و با حضور جواد یساری خواننده  و جمعی زیادی از میمانان میباشد در حال دست به دست شدن میباشد. گفته می شود این جشن در یکی از روستاهای شهرستان نی ریز برگزار شده است.

بر اساس محتویات کلیپ و شواهد ، این مراسم جشن عروسی در روز چهارشنبه ۷ آبان با حضور تعداد بیشماری از میهمانان و افراد محلی برگزار گردید و برگزار کنندگان به پروتکلهای بهداشتی ایام کرونا توجهی نداشته اند.یک مقام آگاه در استان فارس ضمن تایید موضوع گفت بلافاصله پس از اطلاع  و پیگیری از مقامات محلی ، دادستان شهرستان و فرمانداری نیز به موضوع ورود پیدا کرده اند .

در پی خبر اولیه مبنی بر برگزاری یک عروسی پرجمعیت در روستای ریزاب بخش قطرویه بر خلاف محدودیتهای بهداشتی تصویب شده، ستاد کرونای شهرستان نی‌ریز اطلاعیه‌ای صادر کرد. 
در این اطلاعیه آمده است:
«با توجه به انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر برگزاری مراسم عروسی در روستای ریزآب شهرستان نی‌ریز، به اطلاع همشهریان گرامی می‌رساند با توجه به عدم مجوز مراسم و رعایت نکردن مصوبات ستاد کرونا در شهرستان نی‌ریز، مسئول برگزار کننده مراسم عروسی به دستور مقام قضایی بازداشت و روانه زندان گردید.
ستاد کرونا شهرستان نی‌ریز، به اطلاع عموم همشهریان می‌رساند، با توجه به اوج‌گیری دوباره ویروس کرونا و احتمال همه گیری، مراسم عروسی و عزا نباید در شهرستان برگزار شود و در صورت برگزاری مراسم، شخص مربوطه به مقامات قضایی معرفی خواهد شد. همچنین همه مصوبات ستاد مدیریت مبارزه با بیماری کرونا می‌بایست در شهرستان توسط کلیه صنوف رعایت گردد و در صورت عدم رعایت پروتکلهای بهداشتی، برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.»
در همین ارتباط، ابراهیمی دادستان گفت: «در این رابطه اخطار و تذکر داده شده بود؛ ولی متأسفانه مراسم در حدود دو ساعت انجام شد. قطعاً با متخلف برخورد خواهیم کرد.»
هدایت سرپرست فرمانداری و رئیس ستاد کرونای شهرستان نیز عنوان داشت: «صاحب مجلس در کلانتری تعهد داده، ولی رعایت نکرده بود و الان در بازداشت به سر می‌برد. جواد یساری  هم یک ساعت بازداشت شد.»
دکتر آل داوود رئیس شبکه بهداشت و دبیر ستاد کرونا نی‌ریز هم با بیان این که اطلاعیه این عروسی را دیده و چندین بار به آنها تذکر داده شده بود، افزود: «حتی از پدر داماد و آشپز هم تعهد کتبی گرفته شد؛ اما متأسفانه مراسم را خودسرانه انجام دادند. زمان برقراری مراسم هم به دادستان اطلاع داده شد تا آن را به هم بزنند؛ اما از بدشانسی مشکلی برای مسئول کلانتری آن منطقه ایجاد شد و زمانی رفته بودند که دیر شده بود.»
31538 315
عضو کانال اول فارس در واتساپ شوید
واتساپ

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

رضا شنبه , ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵

سلام
دو سال پیش مهمان منزل یه دوست بودم ،بعد از شام فرزند کوچکه دوستم خیلی زیبا و طبق برنامه رفت مشغول مسواک زدن شد وقتی از دوستم تشکر کردم بابت تربیت همچنین فرزندی و گفتم چطور تونستی فرزندت رو مشتاق مسواک زدن کنی،بیتعارف بگم من اشکم در میاد تا بچم بره مسواک بزنه ،گفت اول خودم و مادرش با اشتیاق مسواک زدیم تا فرزندمون هم تو ذهنش نهادینه شد.این داستان رو گفتم تا بدونین دولت پدر و مادره ما هست و ما ملت بچه هاشون ،وقتی بزرگترمون تو جریان کرونا بسیار شل کن و سفت کن راه انداخت مطمئن باشید از مردم رفتاری میبینیم که الان شاهدش هستیم.

سعید شنبه , ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵

با توجه به شرایط اسف بار جامعه و بیداد تورم و هزار درد ومرض دیگر،، وجود همچین مراسمی با حضور هنرمندان نابغه ی کشورمان الزامی هست ولی خود دولت باید مسوولیت این مراسمات را بر عهده بگیرند و زیر نظر مسولین بهداشت شهرستان،،،، دوستانی هم که سرزنش میکنند بدونند که وضعیت روحی جامعه ی ما مخصوصٱ جوانان از گرفتن کرونا به مراتب بدتر است،،، وگرنه همه میدونن که رفتن به این مراسمات احتمال گرفتن کرونا وجود دارد،،،، حالا قبل از کرونا هم که میدیدیم،.

شهروند شنبه , ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۶:۴۹

انگارجوادیساری لولو خورخورس اول اسمشومیاریدبرای بازدیدبعدمینویسد ج ی. عجبا براهرکاری سیاست پیاده میکنید البته کاراشتباهی بوده جشن گرفتن و ازاون بدتر اون آدما که رفتن. بایدجریمه سختی بشن

مهدی موسوی نژاد جمعه , ۹ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۵

واقعا جای تاسف داره..هر چه مسئولین تاکید میکنند بر روی رعایت پروتکلهای بهداشتی و عدم مسافرت و عدم برگزاری دور همی و عدم برگزاری جشن و عزا
بازم شاهد چنین فجایایی هستیم

آخرین اخبار