چاپ کد خبر: 33286
7 مرداد 1399

حادثه انفجار منزل مسکونی در شهرستان کازرون

انفجار منزل مسکونی در روستای امامزاده سیدحسین شهرستان کازرون ۴ مصدوم بر جای گذاشت.

حادثه 3

به گزارش اول فارس، حامد پشنگیان سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کازرون  اظهار کرد: با اعلام وقوع انفجار منزل مسکونی در روستای امامزاده سیدحسین شهرستان کازرون به سازمان آتش نشانی این شهرستان، آتش‌نشانان ایستگاه شماره یک برای امدادرسانی به محل اعزام شدند.

او با بیان اینکه در این حادثه ۴ نفر به علت شدت انفجار، مصدوم شدند، تصریح کرد: شدت انفجار منزل مسکونی به حدی بود که خانه تقریبا به طور کامل تخریب و خودروی پارک شده درون حیاط دچار خسارت شده است.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کازرون با اشاره به اینکه این حادثه دیشب به وقوع پیوست، ادامه داد: از مصدومان این حادثه، یک نفر دچار سوختگی درجه یک و ۳ نفر دیگر دچار ضرب‌دیدگی بدنی و جراحت شده بودند.

او افزود: طبق بررسی اولیه صحنه حادثه، نشت گاز علت احتمالی انفجار بوده، اما کارشناسان سازمان آتش‌نشانی در حال بررسی دقیق‌تر علت حادثه هستند.

حسن همتی مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فریت‌های پزشکی استان فارس نیز  با تائید این خبر، و مصدوم شدن ۴  نفر، اظهار کرد: برای امدادرسانی به حادثه دیدگان ۲ دستگاه آمبولانس به محل اعزام و مصدومان به بیمارستان ولی عصر (عج) شهرستان کازرون انتقال داده شدند.

عضوکانال اول فارس در واتساپ شوید

%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3%D8%A7%D9%BE

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار