چاپ کد خبر: 31730
20 تیر 1399

حوادث و رویدادهای مهم استان فارس در روزی که گذشت !

خبر داغ1

به گزارش اول فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس ،مهم‌ترین خبرهای پلیسی، رویدادها  و حوادث روز پنج شنبه ۱۹ تیرماه سال ۱۳۹۹ استان فارس به شرح ذیل می باشد.

دستگیری قاتل کمتر از نیم ساعت در ممسنی

فرمانده انتظامی ممسنی از دستگیری قاتل در کمتر از نیم ساعت در شهرستان ممسنی خبر داد.

سرهنگ محمدهاشم قسام فرمانده انتظامی ممسنی با اشاره به دستگیری قاتل در ممسنی، اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر انتقال یک فرد مجروح به علت چاقوخوردگی در بیمارستان، بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

او افزود: کادر پزشکی اعلام کردند که فردی بوسیله اورژانس به بیمارستان انتقال یافت که به علت شدت جراحات وارده با چاقو فوت کرده است.

سرهنگ قسام تصریح کرد: اقدامات فنی و تخصصی پلیس برای دستگیری قاتل آغاز شد و سرانجام در کمتر از نیم ساعت با اشراف اطلاعاتی ماموران، مخفیگاه متهم شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی ضربتی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی ممسنی با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه به ارتکاب قتل به علت درگیری و اختلافات قبلی اقرار کرد، گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و به همراه قاتل تحویل مراجع قضائی شد.

کشف بیش از ۲۰۰ کیلو تریاک در ورودی شیراز

فرمانده انتظامی استان فارس از توقیف ۲۱۳ کیلو تریاک در ورودی شهرستان شیراز خبر داد.

سردار رهام‌بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس با اشاره به کشف تریاک در ورودی شیراز، بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند که یک قاچاقچی حرفه‌ای قصد انتقال تریاک از داراب به شیراز دارد که موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران سریعا پس از هماهنگی قضائی به محور مورد نظر اعزام و در ورودی شیراز، یک خودرو پراید حامل بار را مشاهده و دستور ایست صادر کردند.

سردار حبیبی با بیان اینکه با توجه به تاریکی هوا و کوهستانی بودن منطقه راننده با به جا گذاشتن خودرو متواری شد، گفت: در بازرسی از سواری پراید، ۲۱۳ کیلو تریاک کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این خصوص یک سواری ۴۰۵ که اسکورت محموله بود توقیف و راننده نیز دستگیر شد، گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: پلیس به منظور برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و مبارزه بی امان با این پدیده شوم، از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

کشف ۲۹ هزار دلار از یک اتوبوس در مرودشت

فارس فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت در استان فارس از کشف ۲۹ هزار دلار قاچاق از یک اتوبوس در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان گفت: ماموران پاسگاه انتظامی “تخت جمشید” این شهرستان هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی، به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و دستور ایست را صادر کردند.

زراعتیان ادامه داد: راننده بدون توجه به ایست پلیس با سرعت غیر مجاز به حرکت خود ادامه داد که ماموران پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، اتوبوس را متوقف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران موفق شدند در بازرسی از راننده، ۲۹ هزار دلار قاچاق را کشف کنند، گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت با اشاره به اینکه برخورد پلیس با قاچاقچیان ارز و کالا جدی و مستمر است، گفت: برابر نظر کارشناسان ارزش دلارهای قاچاق کشف شده، ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

۱۱۰ کیلو تریاک در داراب کشف شد

فرمانده انتظامی داراب گفت: میزان ۱۱۰ کیلو تریاک کشف از ۲ خودرو کشف و ۲ نفر قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

سرهنگ علیرضا نوشاد فرمانده انتظامی داراب با اشاره به کشف تریاک در داراب، در این باره اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان داراب در هنگام گشت زنی در محور‌های مواصلاتی، در یک ایست و بازرسی مقطعی به ۲ دستگاه سواری لیفان و کیا مظنون و دستور ایست را صادر کردند.

او ادامه داد: رانندگان به محض مشاهده مأموران اقدام به فرار کردند و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز هر ۲ خودرو با ترفند‌های خاص پلیسی توقیف شد.

سرهنگ نوشاد با بیان اینکه در بازرسی از این خودروها، میزان ۱۱۰ کیلو تریاک کشف شد، تصریح کرد: در این خصوص ۲ نفر دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.

۸ میلیارد ریال اراضی ملی در مهر رفع تصرف شد

فرمانده انتظامی شهرستان مهر از رفع تصرف ۸ میلیارد ریال اراضی ملی در یکی از محلات این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عظیم اله کرمی فرمانده انتظامی شهرستان مهر بیان کرد: در پی دریافت خبری از اداره منابع طبیعی مبنی بر تصرف اراضی ملی بوسیله فردی در این شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: ماموران انتظامی ضمن هماهنگی قضائی به همراه کارشناس اداره منابع طبیعی برای بررسی بیشتر موضوع به محل اعلامی اعزام شدند.

سرهنگ کرمی گفت: در بازدید از زمین‌های مورد نظر مشخص شد یک نفر حدود ۸۳ هزار متر از اراضی ملی را به صورت غیرقانونی به تصرف خود در آورده است.

فرمانده انتظامی شهرستان مهر با اشاره به اینکه با دستور مقام قضائی رفع تصرف صورت گرفت، ادامه داد: برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش زمین‌های تصرف شده، ۸ میلیارد ریال برآورد شده است.

او تصریح کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

دستگیری راننده خودرو حامل ۲ هزار و ۸۸۰ لیتر الکل طبی در بوانات

فرمانده انتظامی شهرستان بوانات از دستگیری راننده یک دستگاه کامیون حامل ۲ هزار و ۸۸۰ لیتر الکل طبی به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ سیدابوالفضل مسعودی فرمانده انتظامی شهرستان بوانات با اشاره به دستگیری خودرو حامل الکل طبی، در این باره اظهار کرد: در اجرای کنترل تردد خودرو‌های عبوری در یکی از محور‌های مواصلاتی، ماموران انتظامی این شهرستان به یک دستگاه کامیون حامل بار مظنون و آن را توقیف کردند.

او تصریح کرد: در بررسی اولیه مشخص شد خودرو حامل ۲ هزار و ۸۸۰ لیتر الکل طبی بدون مجوز حمل است.

سرهنگ مسعودی با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله کشف شده را یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اعلام کردند، گفت: در این خصوص راننده دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

کشف کالای قاچاق میلیاردی در مرودشت

فرمانده انتظامی مرودشت گفت: انواع کالای قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس در مرودشت کشف شد.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده انتظامی مرودشت با اشاره به کشف کالای قاچاق در مرودشت، در این باره اظهار کرد: ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی در اجرای تور ایست و بازرسی مقطعی در محور اتوبان شیراز به اصفهان، به یک دستگاه اتوبوس حامل بار مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او تصریح کرد: در بازرسی از آن اتوبوس اقلامی از قبیل یک دستگاه تلویزیون، ۳ دستگاه اتو بخار، ۱۰۵ عدد وسایل آشپرخانه، ۵ دستگاه قهوه ساز، ۷۲ قطعه لوازم یدکی خودرو، ۸۰۰ ثوب پوشاک و ۵۰ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق کشف شده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش اموال کشف شده، ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: در این خصوص یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل تحویل مراجع قضائی شدند.

کشف کالای قاچاق میلیاردی در فیروزآباد

فرمانده انتظامی فیروزآباد از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ مهدی جوکار فرمانده انتظامی فیروزآباد با اشاره به کشف کالای قاچاق در فیروزآباد، اظهار کرد: به منظور اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و به منظور جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی، ماموران انتظامی شهرستان فیروزآباد هنگام کنترل محور‌های مواصلاتی، تعداد ۲ دستگاه خودرو سبک را متوقف کردند.

او افزود: ماموران در بازرسی از این خودروها، ۲ هزار و ۴۷۲ قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، ۳ دستگاه ال‌ای دی، ۲ دستگاه مایکروفر، ۲ دستگاه اسپیلت، ۲ دستگاه یخچال و لباسشویی قاچاق که بدون مدارک قانونی و گمرکی بود را کشف و در این خصوص ۲ نفر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد با بیان اینکه ارزش این محموله‌های قاچاق برابر نظر کارشناسان، ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

کشف ۲۹ هزار دلار قاچاق از راننده اتوبوس در مرودشت

فرمانده انتظامی مرودشت از کشف ۲۹ هزار دلار قاچاق به ارزش ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از راننده یک دستگاه اتوبوس خبر داد.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده انتظامی مرودشت با اشاره به کشف دلار‌های قاچاق، در این باره اظهار کرد: ماموران پاسگاه انتظامی تخت جمشید این شهرستان هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی، به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و دستور ایست را صادر کردند.

او ادامه داد: راننده بدون توجه به ایست پلیس با سرعت غیرمجاز به حرکت خود ادامه داد که ماموران پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، اتوبوس را متوقف کردند.

سرهنگ زراعتیان با بیان اینکه ماموران موفق شدند در بازرسی از راننده، ۲۹ هزار دلار قاچاق را کشف کنند، گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت با اشاره به اینکه برخورد پلیس با قاچاقچیان ارز و کالا جدی و مستمر است، تصریح کرد: برابر نظر کارشناسان ارزش دلار‌های قاچاق کشف شده، ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

به کانال اول فارس در واتساپ بپیوندید%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3%D8%A7%D9%BE

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار