چاپ کد خبر: 37211
8 آبان 1399

خبر جدید از زمان بهره برداری آزادراه‌های شیراز ـ اصفهان و لامرد ـ پارسیان

1396022311254995910829964

 نماینده مردم شیراز وزرقان در مجلس شورای اسلامی  از تعیین تکلیف دو پروژه آزادراهای ” شیراز ـ اصفهان ” و “لامرد ـ پارسیان” خبر داد.

به گزارش اول فارس ، جعفر  قادری  با اشاره به برگزاری نشستی در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی  در خصوص دو پروژه آزاد راه شیراز ـ اصفهان و لامرد ـ پارسیان اظهار داشت: طی نشستی که با حضور وزیر راه و شهرسازی، معاونین وزیر راه،  معاونین وزارت دفاع و برخی مسئولان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و همچنین ۴ تن از نمایندگان فارس در مجلس برگزارشد، این دو پروژه بزرگ تعیین تکلیف شدند.

وی با بیان‌ اینکه اعتبار مصوب شده ۷ قطعه پروژه آزادراه شیراز-اصفهان بالغ بر ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد  تومان است، عنوان کرد: این درحالی است که اعتبار مورد نیاز قطعه ۸ این آزاد راه تنها حدود ۸۰۰ میلیارد تومان تخمین زده شده است که به زودی قرارداد مشارکت در ساخت این قطعه نیز منعقد می‌شود.

جعفر  قادری با بیان اینکه در قالب این‌جلسه،  قطعات ۱ تا ۸ آزاد راه شیراز-اصفهان تامین اعتبار شدند و تتمه  اعتبارات  مورد نیاز این پروژه نیز به بحث گذاشته شد خاطرنشان کرد: بحث واگذاری قطعه ۸ این آزاد راه و همچنین امضای موافقت‌نامه واگذاری آن در قالب این جلسه تعیین تکلیف شد.

 نماینده مردم‌ شیراز و زرقان با اشاره به اینکه در این نشست  ۴ تن از نمایندگان فارس و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس نیز حضور داشتند، اظهار داشت:  در قالب این نشست، مقرر شد قرارداد آزادراه‌ لامرد- پارسیان نیز امضا شود و مصوب شود که این‌پروژه با مشارکت ایمیدرو، وزارت راه و شهرسازی  اجرا شود.

قادری در خصوص زمان اتمام این پروژه ها گفت: پایان پروژه مهم و حیاتی قطعات ۱ تا ۷ آزادراه شیراز ـ اصفهان تا پایان عمر دولت خواهد بود.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

شهروند جمعه , ۹ آبان ۱۳۹۹ - ۲:۲۹

خدا میدونه چقدرپول حیف و میل میشه تااین پروژه‌های عمرانی ناقص وغیراستاندارد تحویل مردم بشه و چقدرهم طولش میدن

آخرین اخبار