چاپ کد خبر: 31092
9 تیر 1399

خبر سقوط یک بالگرد در حوالی مرودشت تکذیب شد

خبر فوری 2

به گزارش اول فارس، ساعاتی است که فیلمی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که حاکی از سقوط یک هلی کوپتر در اطراف مرودشت میباشد.

تاکنون مراجع رسمی در استان فارس از تایید یا رد این خبر خودداری کرده اند.

 رحیم آزادی مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس در این خصوص  اظهار کرد: موضوع سقوط بالگرد را از ارگان های متولی امر همچون هلال احمر، فرودگاه و اورژانس پیگری کرده ایم که موضوع را تکذیب و رد کرده اند اما برای اطمینان از این موضوع نیروها به محل مورد نظر اعزام شده اند تا گزارش نهایی را بدهند. او ادامه داد: به محض کسب اطلاعات بیشتر موضوع اطلاع داده می شود.

امیر سرتیپ دوم خلبان یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش درباره انتشار تصاویری از سقوط یک فروند بالگرد در در استان فارس اظهار کرد: صبح امروز ناوگان هوانیروز ماموریت پروازی در مسیر شیراز نداشته است و خوشبختانه هیچ کدام از بالگردهای متعلق به ما امروز دچار سانحه نشده‌اند.

«مجتبی خالدی» سخنگوی اورژانس کشور با اشاره به انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر سقوط یک دستگاه بالگرد درحوالی مرودشت در استان فارس، گفت: طی بررسی‌‌های انجام شده از مرکز اورژانس شیراز هیچ تماسی مبنی بر سقوط بالگرد گرفته نشده است.

وی ادامه داد: طی بررسی‌هایی که نیروهای اورژانس از سازمان آتش‌نشانی و هلال احمر داشته‌اند، اعلام شد آنها هم تماسی مبنی بر سقوط بالگرد نداشته‌اند.

همچنین عنایت‌الله رحیمی در گفت‌وگو با میزان، شایعه سقوط یک فروند بالگرد در این استان (بین مرودشت و شیراز) را تکذیب کرد و گفت: با مسئولان انتظامی تماس داشتم گفتند چنین حادثه‌ای نبوده و صرفاً یک آتش سوزی جزئی رخ داده است.وی با بیان اینکه به نظر می رسد این منطقه نزدیک‌ تخت جمشید به سمت مرودشت است، افزود: این موضوع صرفاً حاصل آتش‌سوزی کاه و کلش بوده است.استاندار فارس بیان داشت: هیچ بالگردی از فرودگاه شیراز و دیگر فرودگاه‌های استان برنخاسته که سقوط کرده باشد.

.

به کانال اول فارس در واتساپ بپیوندید

%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3%D8%A7%D9%BE

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار