چاپ کد خبر: 5969
8 فروردین 1398
مسئول میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهرستان نی ریز گفت:

خروش دو باره تارم ، بلندترین آبشار فصلی خاور میانه

نتیجه تصویری برای آبشار تارم نی ریز

مسئول میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهرستان نی ریز گفت: خروش آبشار فصلی خاور میانه (آبشار تارم) در بارندگی اخیر میهمانان و مسافران را به وجد آورد.

به گزارش اول فارس ، حمیدرضا هادی مسئول میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهرستان نی ریز گفت: طی بارندگی‌های اخیر در شهرستان و سرازیر شدن بزرگترین آبشار فصلی خاورمیانه (آبشار تارم) باعث شده مسافرانی که این شهرستان را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب کرده اند یا از این مسیر به استان وارد می‌شوند بهت و حیرت خود را از این زیبایی خیره کننده ابراز کنند.

هادی افزود: طبیعت زیبای پلنگان که جوشش زیبای بشر در این منطقه و جاری شدن رودخانه در جنگل زیبای باغ بیشته زیبایی این منطقه را دو چندان کرده و به عنوان یکی دیگر از تفرجگاه‌های شهرستان مورد استقبال قرار گرفته به گونه‌ای که سبب ایجاد ترافیک در مسیر ورودی به این تفرجگاه وآبشار تارم شده همچنین دریاچه بختگان، منطقه بهرام گور، آسیاب خبار و آسیاب آبادزردشت از تفرجگاه‌های دیگر شهرستان است که مورد استقبال مسافران نوروزی قرار گرفته است.

هادی بیان کرد: با نزول رحمت الهی در سال جاری طبیعت زیبای خود را در این ایام به هم میهمانان و خصوصاً میهمانان نوروزی این شهرستان نمایان کرده تا سفری خاطره انگیز و به یاد ماندنی در این شهرستان سپری کرده و تا سالیان سال خاطرات و زیبایی‌های آن را فراموش نکنند.

شهرستان نی ریز که در قسمت جنوبی شرقی استان و دروازه ورودی استان از سمت استان‌های یزد، کرمان و هرمزگان قرار گرفته پذیرای بسیاری از میهمانان و زائرین استان است که در این بین میهمانان در این شهرستان از طبیعت بسیاز زیبا و تفرجگاه‌های بی نظیر این شهرستان بازدید می‌کنند.

“منبع:باشگاه خبرنگاران ”

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار