چاپ کد خبر: 29825
22 خرداد 1399

خواستگاری از” دلربا دل مراد ” در پخش زنده تلوزیونی ! +تصاویر

در برنامه زنده تلویزیونی چین یکی از حضار با رساندن خود به بالای استیج از یک بازیگر زن معروف چینی خواستگاری کرد.

به گزارش اول فارس، پخش‌های زنده تلویزیونی گاهی با اتفاقاتی غیرمنتظره و پیش بینی نشده همراه است. از سوتی مجری، خبرنگار یا مهمان برنامه تا قرارگرفتن یک موجود زنده در مقابل کادر دوربین تلویزیون. اما به تازگی اتفاقی جالب در یکی از برنامه‌های زنده تلویزیون چین به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است.

بازیگر معروف چینی

در این اتفاق جالب که حین پخش زنده یک شوی تلویزیونی در عصر روز یکشنبه رخ داد یکی از حضار با رساندن خود به روی استیج از «دیلرابا دیلمورات» (دلربا دل مراد) بازیگر زن معروف سینما و تلویزیون چین خواستگاری کرد.

ویدئویی که در شبکه‌های مجازی منتشر شده است چگونگی خواستگاری این مرد عاشق‌پیشه را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو در حالی که این سلبریتی معروف چین در حال صحبت کردن است ناگهان این مرد خود را به روی استیج می‌رساند و با انگشتری که در دست دارد در مقابل این بازیگر زن معروف زانو می‌زند. بلافاصله» وانگ هان» که مجری و میزبان این برنامه بود وارد عمل شده و با کمک تعدادی دیگر این مرد را از روی استیج به پایین می‌برند.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی چین این مرد برای رسیدن به هدف خود (خواستگاری روی استیج) لباسی شبیه به عوامل برنامه پوشیده بود. گفته می‌شود او به مدت ۱ سال برای این بازیگر زن چینی ایجاد مزاحمت می‌کرده است. همچنین او اولین بار نبود که از یک زن بازیگر چینی خواستگاری می‌کرد. این مرد پیشتر در عملی مشابه از «وانگ لئودان»، دیگر بازیگر زن معروف چینی خواستگاری کرده بود.

گفتنی است؛ این مرد که توسط پلیس چین بازداشت شده اکنون در بازداشت پلیس به سر می‌برد و قرار است با تکمیل پرونده روانه دادگاه شود.

خواستگاری

خواستگاری حین پخش زنده

خواستگاری از ادلربا دل مراد

به کانال اول فارس در واتساپ بپیوندید

%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3%D8%A7%D9%BE

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار