چاپ کد خبر: 16393
8 آبان 1398

دادستان شیراز به موضوع فاضلاب صدرا ورود کرد | بهداشت عمومی شهروندان مرکز فارس در بی تدبیری

نتیجه تصویری برای فاضلاب صدرا

به گزارش اول فارس ، «حیدر آسیابی»روز (چهارشنبه ۸ آبان در بازدید از تصفیه خانه شهر صدرا در جمع خبرنگاران گفت: برخورداری از امکانات شهروندی سالم و مناسب حق شهروندان است.

دادستان عمومی و انقلاب شیراز افزود: عدم رعایت موارد بهداشتی که سلامت مردم را به مخاطره می‌اندازد به عنوان یکی از این حقوق، مورد توجه دادستانی شیراز است و با جدیت آن را پیگیری می کند.وی با تاکید بر موضوعات جدی در این حوزه عنوان کرد: ادعای استفاده از فاضلاب شهر صدرا برای آبیاری کشاورزی موضوعی جدی است که باید مورد بررسی و اقدام قانونی قرار بگیرد تا مشکل ساکنان این منطقه رفع شود.

دادستان شیراز عنوان کرد: بر اساس ادعای دانشگاه علوم پزشکی شیراز، فاضلاب شهر صدرا حتی وارد قنات ها می‌شود که موضوع جدی در حوزه به مخاطره افتادن سلامت عمومی و  شیوع بیماری هایی همچون مالاریا است.

آسیابی با تاکید بر پیگیری این موضوع از سوی دستگاه های مرتبط گفت: لازم است تا با پیگیری این وضعیت برای رفع آن اقدام شود و اگر چاره اندیشی لازم صورت نگیرد با آن برخورد قانونی به انجام برسد.گفتنی است دادستان شیراز با جمعی از مسئولان و مدیران از تصفیه خانه شهر صدرا بازدید کرد تا در حوزه رفع مشکلات بهداشتی این شهر و پیامدهای این وضعیت برای شیراز اقدامات لازم را در نظر بگیرد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار