چاپ کد خبر: 21444
18 بهمن 1398

درخواست توئیتری کواکبیان از اصلاح‌طلبان

رییس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاح طلبان خواستار ارائه لیست از سوی این جریان سیاسی برای تهران شد و گفت: اصلاح‌طلبان پایتخت می‌توانند با ارائه لیست ثابت کنند هر تغییری از صندوق‌های رای می‌گذرد.

نتیجه تصویری برای کواکبیان

اول فارس|انتخابات یازدهم : رییس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاح طلبان خواستار ارائه لیست از سوی این جریان سیاسی برای تهران شد و گفت: اصلاح‌طلبان پایتخت می‌توانند با ارائه لیست ثابت کنند هر تغییری از صندوق‌های رای می‌گذرد.

در حالی که شورای عالی سیاست گذاری جبهه اصلاح طلبان روز سه شنبه اعلام کرده که برای شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، لیستی در حوزه انتخابیه تهران ارائه نمی‌کند اما مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم سالاری و رییس دوره ای شورای هماهنگی جبهه اصلاح طلبان نظری خلاف این رویکرد را دارد.

کواکبیان روز جمعه در توییتی نوشت: هرچند متاسفانه اصلاح طلبان به دلیل رد صلاحیت‌ها در بسیاری از شهرها نامزد ندارند، اما اصلاح‌طلبان پایتخت می‌توانند با ارائه لیست ثابت کنند اولا: اکثریت مردم تهران اصلاح‌طلب هستند و ثانیا: هر تغییری از صندوق‌های رای می‌گذرد و ثالثا: مانع ورود افراطیون به مجلس شوند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار