چاپ کد خبر: 16203
5 آبان 1398

درخواست جالب مدیر عامل باشگاه برق شیراز از استاندار فارس

شیری

هادی شیروانی  مدیر عامل باشگاه برق شیراز درمطلبی خطاب به استاندار،مسئولین و نمایندگان مردم استان فارس که نسخه ای از آن را در اختیار اول فارس قرار داده است نوشته است:

باسلام وخسته نباشید خدمت یکایک بزرگان وهواداران فوتبال استان فارس
اینجانب هادی شیروانی درسال۱۳۹۲زمانی که برق شیراز طفل سرراهی بود وچونکه یک هوادار پروپا قرص برق بودم خواستم خدمتی به جامعه ورزش نمایم وباشگاه پرافتخار برق شیراز را خریداری کردم از زمانی هم که دست به اینکار زدم تا امروز حدود۱۰میلیاردتومان هزینه کرده و طبق سند معتبر که هر لحظه وهرزمان دوستان خواستند به معرض دیدشان قرارمیدهم وتاکنون شعارهای زیادی در باره احیای برق شیراز از زبان مسئولین شنیده ام که فقط طبلی توخالی بودوبس. ولی در کنار همه این اینها تنها جناب کامیاب عزم خود را جزم وباحمایت قاطع بابت خرید امتیاز به ما کمک کردند که از ایشان کمال تشکر وقدردانی رادارم.
ولی گلایه من از دیگر مسئولین،نماینده های محترم مجلس،اعضای محترم شورای شهرشیراز و سایر دوستانی که قصد ورودبه رقابتهای آتی مجلس رادارند وهمچنین استاندار محترم فارس اینست که فقط در محافل عمومی لب به سخن میگشایند وصحبت از احیاء دوباره برق را زبان میاورند!

از لطف همگی شما بی نهایت سپاسگذارم ولی جناب استاندار محترم فارس بنده از سال ۱۳۹۲تاکنون بالغ بر ۵۰بار نام نویسی کردم بعنوان مالک ومدیرعامل باشگاه برق۷۵ساله که بتوانم دقیقه ای استاندارها را ملاقات نمایم ولی دریغ از ثانیه ای که به ما محل بگذارند.
در هر صورت ارزوی موفقیت روزافزون را برای شما ودولت تدبیرو امیدی که این حقیر  جهت انتخابات ریاست جمهوری همه گونه هزینه ای را نیز متحمل شدم  از خداوند منان خواهانم.واما دوستان عزیزی که قصد ورود به مجلس را دارندو هراز چندسالی یکبار برای برق شیرازیکه بیش از هزاران نفر هوادار داردوبرای احیای برق دلسوزی میکنند هم تشکر ویژه دارم.
برق شیراز هرچند به کام برخی دوستان وسکوی پرتاب بسیاری در حوزه های مختلف شد و اما همچنان با اراده شخصی وتوکل برخدای بخشاینده و مهربان همچنان از حق زن وبچه خود هزینه میکنم تا دوستان در برابر لوگوی پرافتخار برق برای ورودبه تمامی صحنه های انتخاباتی وسیاسی عکسهای یادگاری خود را بگیرند تادل مردم را دریک نگاه احساسی شادکنندو در اینده حتی یه نگاه هم به باشگاه برق نکنند.
خداوند بزرگ پشت وپناه تمامی دوستان
برای اخرین بار از جناب استاندارمحترم فارس خواهشمندم که دقیقه ای وقت برای این حقیر بگذارند تا ملاقاتشان نمایم.
ممنونم.
هادی شیروانی شیری
پنجم ابانماه یکهزارو سیصدونودوهشت

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار