بعنوان سومین استاندار دولت تدبیر و امید

در صورت استعفای استاندار کهگیلویه و بویراحمد ،یدالله رحمانی به یاسوج می رود

درصورت استعفای علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد جهت کاندیداتوری در انتخابات مجلس یازدهم (در در استان ایلام) در مهلت قانونی (۱۶ خرداد –  فردا ) وموافقت وزارت کشور  ،پیش بینی میگردد یدالله رحمانی که قبل از انتصاب دکتر عنایت رحیمی  بعنوان استاندار فارس ،  سرپرست استانداری فارس نیز بوده است ،  بعنوان سومین استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دولت تدبیر و امید منصوب میشود.

به گزارش اول فارس ،یدالله رحمانی متولد سال ۱۳۴۳ از فرزندان ایل قشقایی، دارای مدرک کارشناسی ارشد برنامه‌ریزی سیستم‌های اقتصادی از دانشگاه شهید بهشتی تهران است وهم اکنون معاون استاندار فارس است.نتیجه تصویری برای یدالله رحمانی استانداری

یدالله رحمانی در دوره استانداری محمدعلی افشانی در  فارس، به عنوان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی این نهاد منصوب شد.

معاونت هماهنگی و برنامه‌ریزی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی تهران در دو سال اول دولت اصلاحات و پس از آن ریاست این سازمان در استان‌های ایلام، بوشهر و چهارمحال و بختیاری ازجمله سوابق رحمانی است.او همچنین در سال‌های ۷۳ تا ۷۶ نیز سرپرست سازمان برنامه و بودجه استان کهگیلویه و بویراحمد بود.

این گزارش در حالی است که بر اساس خبرهای رسیده تا این لحظه استاندار کهگیلویه و بویراحمد متن استعفای خود را به  وزارت کشور ارسال ننموده است.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار