چاپ کد خبر: 22335
8 اسفند 1398

در گچساران: دستگیری قاتل شب انتخابات / کشف جسد مرد ۵۰ ساله

 دادستان عمومی و انقلاب گچساران از دستگیری قاتل شب انتخابات در گچساران خبرداد

اول فارس|حوادث : امیر حمزه بازیار دادستان عمومی و انقلاب گچساران گفت :در ساعت حدود ۲ بامداد جمعه دوم اسفند ماه در کوی شهید حیدریان گچساران بر اثر تیراندازی فردی با اسلحه کلاشینکیف به خودرو سواری یک خانم کشته شد.

او افزود: با تلاش و پیگیری سربازان گمنام امام زمان ، همکاری نیروی انتظامی و دادستانی قاتل شناسایی ، دستگیر و اسلحه نیز ضبط شد.بازیار گفت :چند نفر دیگر همراه قاتل بودند که آنها نیز دستگیر شدند، اما تیر اندازی توسط یک نفر انجام شده بود که قاتل به قتل اعتراف و روانه زندان شد.

کشف جسد مرد ۵۰ ساله در شهرستان گچساران

 بر اساس این گزارش همچنین ،فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از کشف جسد مرد ۵۰ ساله در این شهرستان خبر داد.

 سرهنگ سید محمد موسوی پیش از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران، افزود: عصر روز گذشته و در پی تماس یکی از شهروندان مبنی بر مشاهده یک جسد در حاشیه جاده فرعی در حوالی روستای امام زاده جعفر، بلافاصله مأموران کلانتری به اتفاق کارآگاهان دایره مبارزه با جرایم جنایی و همچنین مقام قضائی به محل اعزام شدند.

موسوی تصریح کرد: مشاهده اولیه مأموران حاکی از آن بود که این مرد ۵۰ ساله بر اثر اصابت جسم سخت به سرش به قتل رسیده است و با تلاش صورت گرفته توسط کارآگاهان اداره تشخیص هویت پلیس آگاهی هویت جسد متعلق به مردی ۵۰ ساله شناسایی شد.

موسوی خاطرنشان کرد: هویت جسد متعلق به فردی است که ششم اسفند ماه سال جاری خانواده وی با مراجعه به پلیس آگاهی شهرستان مفقودی او را اعلام کردند

وی افزود: تحقیقات تکمیلی پلیس جهت کشف راز این قتل ادامه دارد.فرمانده انتظامی شهرستان گچساران گفت: جزئیات این پرونده به محض روشن شدن زوایای پنهان آن برای مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار