چاپ کد خبر: 34374
1 شهریور 1399

دستگیری باند سارقان ماجراجو باغات و مغازه های شیراز در شاهین شهر

IMAGE11598084582998
 رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان حرفه‌ای مغازه و باغات و کشف ۶۰ فقره سرقت در شیراز خبر داد.

به گزارش اول فارس، سرهنگ “کاووس حبیبی”  با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از باغات و مغازه در غرب شیراز، شناسایی و دستگیری اعضای باند حرفه ای  سارقان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت .

وی افزود : اقدامات فنی و پلیسی و تحقیقات وسیعی به مرحله اجرا گذاشته شد و کارآگاهان موفق شدند باند ۳ نفره سارقان را در حالی که پس از ارتکاب جرم به استان اصفهان متواری شده بودند، شناسایی کنند.

سرهنگ حبیبی خاطر نشان کرد: ماموران پس از اخذ نیابت قضائی به شهرستان شاهین شهر اصفهان عزیمت و در یک اقدام غافلگیرانه موفق شدند هر ۳ سارق حرفه‌ای را در مخفیگاهشان دستگیر و به استان فارس انتقال دهند.

وی با اشاره به اینکه متهمان سابقه دار در بازجویی اولیه پلیسی به ۶۰ فقره سرقت از مغازه و باغات در شیراز اعتراف کردند، تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه آنان تعداد زیادی اموال سرقتی از قبیل موتور جوش، کیس، مانیتور ، انواع شیرآلات، دستگاه هوا برش، باند و … کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۵ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، به شهروندان توصیه کرد استفاده از دوربین‌های پایش تصویری و تجهیزات هشدار دهنده می‌تواند در پیشگیری از سرقت مفید باشد و حتی الامکان از قفل‌های استاندارد استفاده کنید.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار