چاپ کد خبر: 22768
14 اسفند 1398

دستگیری عامل تیراندازی های مرگبار نورآبادممسنی در اصفهان پس از ۴۸ ساعت

دستگیری قاتل نورآبادی در اصفهان
فرد جوانی که چند روز پیش در محله اسکان عشایر شهر نورآبادممسنی اقدام به تیراندازی کرده و یک پسر جوان را به قتل و یک زن را مجروح کرده بود در اصفهان دستگیر شد ؛

اخبار حوادث استان فارس| اول فارس : سرهنگ محمدهاشم قسام فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی گفت: در ۱۲ اسفندماه سال جاری در یکی از محلات شهرستان نورآباد ممسنی گزارش قتلی به پلیس اعلام شد که در بررسی ها مشخص می شود که جوانی ۲۰ ساله به قتل رسیده و خانمی هم توسط قاتل زخمی شده است.

وی افزود:بلافاصله تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس آغاز شد و مشخص شد که قاتل فردی را به قتل رسانده و سپس زنی را هم نیز مجروح کرده است.

سرهنگ “قسام” گفت:‌ در بررسی های تخصصی کارآگاهان پلیس از صحنه قتل و تحقیقات صورت گرفته، در کمترین زمان ممکن فرد قاتل شناسایی و مشخص شد که وی بعد از قتل به استان اصفهان فرار کرده است.

رئیس پلیس شهرستان ممسنی بیان کرد: سرانجام پس از هماهنگی و اخذ نیابت قضائی و اقدامات نامحسوس پلیس، محل اختفای قاتل در اصفهان شناسایی و در عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

این مقام انتظامی  خاطر نشان کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی های صورت گرفته لب به اعتراف گشود و اظهار داشت که به دلیل برخی اختلافات،  اقدام به این عمل کرده است.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار