چاپ کد خبر: 18710
27 آذر 1398

دعوت امام جمعه کامفیروز از مردم برای طرح مشکلات در نماز جمعه

امام جمعه جوان کامفیروز گفت: جوانان می توانند مشکلات خود را از طریق تریبون نماز جمعه به گوش مسئولین برسانند،انتظارات مردم به حق است و نباید گلایه های آنان را نادیده گرفت .
امام جمعه کامفیروز
به گزارش اول فارس، حجه الاسلام تقی زاده با این اعتقاد که تریبون نماز دشمن شکن جمعه متعلق به مردم می باشد، یکی از راه های شنیدن گلایه و مشکلات مردم را، استفاده از جایگاه نماز جمعه  ضروری دانسته و افزود: مردم محروم کامفیروز می توانند از این پس مشکلات روستا و منطقه خود در نماز جمعه مطرح و از طرق مختلف آن را به گوش مسئولین شهرستان و استان برسانند. بر این اساس از مردم خصوصا جوانان دعوت بعمل آورده است تا با حضور در نمازجمعه و استفاده از فرصت اجتماع مردم مومن و خداجویی، مشکلات خود را به گوش مسئولین برسانند. (البته اگر گوش شنوایی باشد)
ایشان همچنین تاکید کردند راه حل برخورد با اعتراض و گلایه های به حق مردم، تهدید نیست بلکه راه صحیح برخورد با مشکلات مردم، خدمت صادقانه و بی منت و پیگیری های شبانه روزی و ارائه گزارش کار به مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب می باشد.
بر اساس این گزارش،  دکتر تقی زاده امام جمعه  کامفیروز روابط عمومی و ستاد نماز جمعه را مامور نمود تا هر هفته تریبون را در اختیار متقاضیان قرار داده و نسبت به ارسال مشکلات مردم به مسئولین استان تلاش مضاعف نماید.
دفتر امام جمعه کامفیروز در رساتای هماهنگی جهت تعیین وقت و طرح مشکلات از تریبون نماز جمعه شماره تلفن ۰۹۳۹۸۶۶۳۸۷۴ را جهت تماس،پیامک یا شبکه واتساپ اعلام نموده است.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار