چاپ کد خبر: 1580
12 آبان 1397

دفاع توییتری وزیر ارتباطات از قالیباف

محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در واکنش به انتشار عکسی از قالیباف در کربلا، با انتشار مطلبی در توئیتر به حمایت از وی پرداخت.

توئیت محمد جواد آذری جهرمی برای حمایت از قالیباف+ تصویربه گزارشاول فارس به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم راهپیمایی اربعین همانند هر سال با حضور بسیاری از مسلمانان جهان برگزار شد. بسیاری از سیاستمداران ایرانی نیز در این اجتماع باشکوه حضور داشتند که یکی از آنها محمدباقر قالیباف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بود. در چند روز اخیر برخی رسانه‌ها با انتشار تصویری از قالیباف مدعی حضور وی در قسمت ویژه (VIP) حرم امام حسین(ع) شدند. این در حالی است که تصاویر مزبور مربوط به پنجره سالن همایش دانشجویان جهان اسلام بوده که قالیباف در آنجا سخنرانی کرده است.

در همین خصوص محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار توئیتی به حمایت از قالیباف پرداخت و خواستار ایجاد روابط دوستانه میان جناح‌های سیاسی شد.

آذری جهرمی در توییتر نوشت:

“آقای قالیباف را پارسال در حین راهپیمایی اربعین از نزدیک دیدم، مثل سایرین بود. همانطور که دکتر روحانی گفتند: ‘ایام انتخابات بیش از یکسال است که به اتمام رسیده’ و شعار اربعین امسال: #الحسین_یجمعنا، پیشنهاد می‌کنم جای این مقایسه‌ها و کاشتن بذر اختلاف، نهالهای دوستی و محبت بکاریم.”

توئیت محمد جواد آذری جهرمی برای حمایت از قالیباف+ تصویر

انتهای پیام/

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار