چاپ کد خبر: 33699
13 مرداد 1399

رئیس جدید آموزش و پرورش زرقان منصوب شد

fileLoader

به گزارش اول فارس  با حکم مدیر کل آموزش و پرورش استان فارس ،عباس افروخته بعنوان رئیس اداره آموزش وپرورش شهرستان زرقان منصوب شد.

عباس افروخته پیش از این به عنوان مسئول امور تعاون و رفاه آموزش و پرورش ناحیه ۴ شیراز مشغول به خدمت بوده است.

بر اساس این گزارش، مهندس محسن کلاری درآیین تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید آموزش و پرورش شهرستان زرقان گفت: در این شرایط سخت شیوع بیماری کرونا و کمبود منابع مالی ،پذیرش مسئولیت، بویژه در آموزش و پرورش بسیار دشوار است .

 معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش فارس گفت: عبور از شرایط سخت کنونی نیازمند تعامل و همکاری همه نهادها  با یک دیگر است و آموزش و پرورش نیز نیازمند حمایت سایر دستگاه ها است تا بتواند از این شرایط سخت عبور کند.

fileLoader

وی با اشاره به تعطیلی مدارس در زمان شیوع ویروس کرونا ،گفت: سلامت دانش آموزان اولویت اصلی آموزش و پرورش است و تصمیم گیری در مورد نحوه فعالیت مدارس تابع نظر ستاد ملی مبارزه با کرونا است.

کلاری افزود: در شرایط کنونی تلاش ما این است تا با بهره گیری از ظرفیت های داخلی و استفاده از توانمندی سایر نهاد ها ، زمینه لازم برای آموزش مجازی دانش آموزان در سراسر استان را فراهم نماییم .

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش فارس گفت: در همین زمینه تلاش شد تا نقاط کور استان فارس برای دسترسی به اینترنت و شبکه های استانی رادیو و تلویزیون شناسایی شود که با تلاش روسای ادارات آموزش و پرورش در سراسر استان این نقاط شناسایی و اقدامات لازم برای دسترسی همه دانش آموزان به فضای مجازی انجام شده است.

در مراسم تودیع ومعارفه روسای جدید آموزش پرورش زرقان از خدمات احد عباسی در دوران تصدی این مسئولیت قدردانی گردید

عضوکانال اول فارس در واتساپ شوید

%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3%D8%A7%D9%BE

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار