چاپ کد خبر: 5707
28 اسفند 1397
ضمن تقدیر از خدمات رئیس سابق اداره آموزش و پرورش

رئیس جدید اداره آموزش و پرورش جهرم منصوب شد

fileLoader
معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت : رشد و تحول هر نظامی در تغییر مولفه های گوناگون آن نظام است و جابجایی مدیران و مسوولین آموزش و پرورش نیز در راستای رشد و تعالی این نظام صورت می گیرد.

به گزارش اول فارس به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، دکتر بهزاد نوروزی چگینی در آیین  معارفه رئیس جدید اداره آموزش و پرورش شهرستان جهرم ،با اشاره به بخشی از  بیانیه مقام معظم رهبری  در زمینه گام دوم انقلاب ،گفت : در این بیانیه دانش به عنوان منشا عزت قلمداد شده ،چنانچه مرور تاریخ نشان می دهد که چگونه پیامبر اسلام  برای پیشرفت جامعه اسلامی دانش را در دل توده های مردم گسترش داد .

معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش فارس ادامه داد : از چنین تفکری نظریه های تمدن اسلامی شکل می گیرد و موجب می شود تا در طول سالیان دراز اروپاییان کتب دانشمندان مسلمان را در مراکز علمی خود تدریس کنند .

معاون سواد آموزی آموزش و پرورش فارس ،تغییردر عرصه های مختلف زندگی را اجتناب ناپذیر دانست و گفت: رشد و تحول هر نظامی در تغییر  مولفه های گوناگون آن نظام است و جابجایی مدیران و مسوولین آموزش و پرورش نیز در راستای رشد و تعالی این نظام صورت می گیرد.

دراین مراسم ضمن تقدیر از خدمات عبداله نورزاد به عنوان رئیس سابق اداره آموزش و پرورش شهرستان جهرم ،مهدی نیک فر  به عنوان رئیس جدید این اداره منصوب شد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار