چاپ کد خبر: 1371
5 آبان 1397

رئیس ستاد روحانی جواب فرماندار گچساران را داد/ من را از این نوع ادبیات تهدیدآمیزنترسانید

بعد از اینکه فرماندار گچساران نسبت به اظهار نظر صادق خادمی مشاور خود و رئیس ستاد روحانی در خصوص وضعیت کارگران سدچمشیر واکنش نشان داد.اینبار رئیس ستاد روحانی  جوابیه ی نسبت به  اظهارات تند فرماندار گچساران برای پایگاه خبری کبنا نیوز ارسال کرده است.صادق خادمی چهره نام آشنا و فعال سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی  شهرستان گچساران در این جوابیه آورده است.
بنام خدا
امام علی (ع) :من بارها از رسول خداصلی الله علیه وآله شنیدم که می فرمود: «لن تقدس امه لایؤخذ للضعیف فیها حقه من القوی غیر متتعتع » امتی که حق ضعیفان را از زورمندان باصراحت و بدون خوف و ترس نگیرد، هرگزپاک نمی شود و روی سعادت را نمی بیند.
اینجانب صادق خادمی خاک پای مردم شهر مظلومم گچساران، در شهر انتظار جوانانی که چشم به راه کسانی هستند که از حقوقشان دفاع کنند امروز در سایت های محلی خواندم که فرماندار، من را هیچ کاره و از قوه قضائیه خواسته که با من بر خورد کند.
بنابر این بر خود لازم دانستم که پاسخ اندکی بدهم جناب آقای فرماندار یا زمان به شما خیلی خوش گذشته یا حافظه یاری نمی دهد که من رئیس ستاد خانه کارگر این شهرستان بودم و کارگران مظلوم به ما دل خوش هستند که از حقوق نداشته خودشان دفاع کنند.
جناب فرماندار اینقد دفاع از حقوق کارگران برای شما ناخوشایند بود که من را مجرم یاد کردی ، راستی جرم مشهود تعریف آن چیست ؟
اگر فرزند شما در سد چم شیر مشغول به کار بود و ۱۰ ماه حقوق نگرفته بود ،عکس العمل شما در رابطه با دفاعییه من چه بود؟ جناب فرماندار راستی اگر حقوق شما دوم هر ماه با دو روز تاخیر به حساب شما واریز گردد چکار خواهید کرد ؟
.جناب فرماندار حتما قانون کار را مطالعه کنید و اگر تعدیل نیرو در پروژه ی انجام گیرد باید با کارگر آن تسویه حساب کرد و آن را از کار بیکار کرد نه اینکه ۱۰ماه به آن حقوق ندهی و آن را از کار بیکارکنی.
جناب فرماندار هیچ موقع من را از این نوع ادبیات تهدیدآمیز نترسانید چون من برای دفاع از حقوق مردم این شهر و‌کارگران سد چم شیر حاضرم بالای دار هم بروم در پایان اروزی توفیق برای شما و‌همه ی مسئولینی که از حال دل خانواده ی کارگران سد چم شیر خبر ندارند ، دارم

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار