چاپ کد خبر: 1701
21 آبان 1397

ربودن دانش آموز در سرویس مدرسه در ممسنی

بر اساس گزارش های دریافتی خبر نورآباد امروز صبح خبر ادم ربایی در شهرستان ممسنی به پر بحث ترین موضوع در شبکه های مجازی این شهرستان تبدیل شده بود.سرویس مدارس محله های زیرجو و امامزاده درب آهنی مورد حمله چند نفر قرار قرار گرفته میشود.ارقان پس از متواری شدن همه دانش آموزان به جز یکی از آنها را ازاد میکنند و خود به همراه خودرو و دانش آموز که گفته میشود از خانواده ( ک ) میباشد متواری میشوند.

به گزارش اول فارس به نقل از “خبر نورآباد” – سرویس حوادث:بر اساس گزارش های دریافتی امروز صبح خبر ادم ربایی در شهرستان ممسنی به پر بحث ترین موضوع در شبکه های مجازی این شهرستان تبدیل شده بود.

بر این اساس گفته میشود:سرویس مدارس محله های زیرجو و امامزاده درب آهنی مورد حمله چند نفر قرار قرار گرفته میشود.

بر این اساس یک دستگاه پراید که سرویس تعدادی از دانش آموزان این دو محله بوده پس از سوار کردن دانش آموزان (مقطع ابتدائی) در مسیر مدرسه مورد حمله سه نفر با ماشین شخصی قرار میگیرند.

بنا به مطالب منتشره در فضای مجازی ( کانال تلگرامی صدای لر ) این سه نفر پس از سد کردن راه خودرو به وسیله گاز اشک آوری(اسپری فلفل)راننده را از پای درآورده و ماشین را به زور از او می گیرند و با ماشین همراه با دانش آموزان متواری می شوند

بر اساس گزارش های دریافتی، سارقان پس از متواری شدن همه دانش آموزان به جز یکی از آنها را ازاد میکنند و خود به همراه خودرو و دانش آموز که گفته میشود از خانواده ( ک ) میباشد متواری میشوند.

بر اساس اخرین پیگیری های خبر نورآباد جزئیات دقیقی از سرنوشت دانش آموز ربوده شده و اسامی و انگیزه متهمین در دسترس نیست و شایعاتی مبنی بر قتل (که در فضای مجازی و محافل عمومی) مطرح می شود صحت ندارد.

همچنین راننده سرویس جهت بازجویی و گزارش در منطقه انتظامی و تحت بازجویی مستقیم فرمانده منطقه انتظامی ممسنی می باشد.

البته در این خصوص امیری مدیر آموزش و پرورش ممسنی در گفتگو با خبرنگار ما نیز ضمن ابراز نگرانی و پیگری برای سرنوشت این دانش آموز از مراجع قضایی و انتظامی شهرستان خواستار پیگیری جدی تر شد.

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار