چاپ کد خبر: 1242
2 آبان 1397

رحیم زارع:دژپسند واقعیت های اقتصاد کشور را می داند

رحیم زارع

رحیم زارع در گفت‌ و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت  درباره وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی گفت:اقتصاد کشور در شرایط حساسی قرار دارد بنابراین باید شخصی، متولی وزارت اقتصاد کشور شود که کاملا از مسائل و مشکلات اقتصاد ایران آگاه است.

به گزارش اول فارس ، سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: دژپسند وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی می تواند با تعامل و همکاری زمینه رفع مشکلات اقتصادی کشور را فراهم کند یکی از اولویت های فعلی اقتصاد اصلاح نظام بانکی کشور است که در برنامه های وزیر پیشنهادی اقتصاد به این نکته اشاره شده است.

وزیر پیشنهادی اقتصاد از اساتید دانشگاهی مسلط به امور اقتصادی است

زارع در ادامه گفت و گوی خود با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، تصریح کرد: وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارای از اساتید دانشگاهی کشور بوده و از تخصص اقتصادی برخوردار است.

نماینده مردم آباده، بوانات و خرم بید در مجلس شورای اسلامی، افزود:باید علاوه بر اصلاح ساختار نظام بانکی کشور،وزارت اقتصاد به رفع مشکلات گمرکات کمک کند و زمینه هدایت نقدینگی به بخش های مولد اقتصاد را فراهم کند.

رئیس کمیته اقتصاد مقاومتی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد:در هرصورت دژپسند واقعیت های اقتصادی کشور را می داند و می تواند با اتخاذ سیاست های صحیح ثبات را به بازارها بازگرداند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار