چاپ کد خبر: 36877
1 آبان 1399

ببینید|ماجرای رفتار عجیب مامور حراست پالایشگاه با یک زن مجروح در آبادان

هشدار: فیلم ممکن است برای برخی افراد، نامناسب باشد.

عصر ایران: پس از انتشار فیلمی مبنی بر دستگیری یک خانم از سوی اهالی یک خانه در منطقه بریم و به کمک ماموران حراست فیزیکی، تحقیقات پلیس آغاز شد.

این فیلم به طور گسترده در شبکه های اجتماعی منتشر شده است. این خانم زخمی است و تصاویر فیلم نشان می دهد فردی که لباس نیروهای حفاظتی تاسیسات نفتی را پوشیده است با باتوم به بدن این خانم زخمی فشار می آورد و کفش خود را بر روی بدن وی قرار می دهد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان آبادان در این باره گفت:

پس از انتشار فیلمی مبنی بر دستگیری یک خانم از سوی اهالی یک خانه در منطقه بریم و به کمک ماموران حراست فیزیکی، تحقیقات پلیس آغاز شد.

در تحقیقات میدانی مشخص شد که زن جوان با صاحب خانه اختلاف قدیمی و شخصی داشته و برای تسویه حساب وارد خانه شده که توسط اهالی داخل خانه و ماموران حراست منطقه دستگیر و تحویل ماموران کلانتری داده شده است.

در این زمینه شایعاتی مطرح شده که زن جوان با در دست داشتن اسید و شوکر به خانه ایی در منطقه بریم حمله کرده که پس از حضور در خانه، چند زن جوان او را به شدت کتک می زنند و او را روی زمین خوابانده و نیروی حراستی منطقه با حضور در محل اقدام به دستگیری او می کنند.

تحقیقات تکمیلی به صورت ویژه برای مشخص شدن واقعیت این اتفاق ادامه دارد.

مامور حراست فیزیکی پالایشگاه آبادان که در صحنه دستگیری بدن زن جوان را لمس کرده و مرتکب رفتاری غیر اخلاقی شده بود، با دستور مقام قضایی دستگیر شد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس شنبه , ۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸

اتفاقا باید از مردم بخواهند فیلم بگیرید که کسی بخودش اجازه نده به جان و مال کسی دست درازی کنه. جالبه اینجا برعکسه همه چیز . توی دنیا روی لباس مامورا دارند دوربین نصب می کنند که رفتارها تحت کنترل باشه. ولی اینجا میروند پدر کسی که فیلم گرفته رو درمیاریند که کسی نبینه,…..

£! شنبه , ۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰

واقعا باید به کسی که فیلم گرفته و پخش کرده دستت درد نکنه گفت ، اگه این فیلم نبود کار …. رو نمی شد ،

امیر جمعه , ۲ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۲

چرا به زن مردم دست می زنی مثلا دستگیر کردی چرا حرمت شکنی می کنی !

مهدی جمعه , ۲ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۶

اگه خارج یود الان صدا و سیما خودش شاکی تر از دختره بود…

ستاره جمعه , ۲ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۷

اگه فیلمی منتشر نشده بود به نظرتون می حرفای اون دختر و رنجی که کشیده رو باور‌میکرد

Mafia جمعه , ۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰

هرچند اون دختر هم متجاوز بوده ولی حق همچین برخوردی رو نداشتن،قانون هست خوده قانون بهتر تصمیم میگرفت،امیدوترم هم اون مأمور وهم اون زن که داره مسدوم رو کتک میزنه رو به اشد مجازات برسانند،انتظارمردم از قانون ودولت همین است

ناشناس جمعه , ۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۶

باز خوبه مثل قاتل جرج فلوید پاشو اینقدر رو گردنش نگه نداشته که خفه بشه و بمیره

حمیدرضاخوشنان جمعه , ۲ آبان ۱۳۹۹ - ۳:۲۵

باسلام واقعا مملکت عجیب غریبی شده درحدمرگ اون زن کتک خورده بماند اون شخص کثیف هم روح وجسم مردم راجریحه دارکردبه اضافه اینکه میگن اسیددستش بوده چاقودستش بوده شوکردستش بوده مگرچندتادست داره این دروغهاروبرای ازبین بردن شرف وحیثیت افراددرست نکنید ولعنت برشخصی که ازاین جورماجراهافیلم برداری میکنه اول باید شخص فیلمبردارمواخذه بشه تادیگه مردم ازدیگران وناموس مردم فیلم تهیه نکنه این شرافت نیست که ناموس مردم بی حیثیت بشن چه عکس زخمی وچه عکس خانمهای برهنه فکرمیکنم این شخص کثیفترین خبرچین شهرابادان هست خداسرخانوادت همین بلاروبیاره یکی فیلم بگیره وپخش کنه تابفهمی چه کرداربدی ازخودت به جاگذاشتی

آخرین اخبار