در همه جای جهان تب میل خرید خودروهای شاسی بلند به سرعت در حال افزایش است و کشور ما نیز از این قائده مستثنی نیست.
به گزارش اول فارس ، ایرانی ها کراس اوورهای با بدنه تنومند و ارتفاع بالا را دوست دارند و همواره مشتاق آن بوده اند ، نمونه های موفق از اینگونه کراس اوورها هیندای سانتافه بود که به پر فروش ترین خودروی وارداتی بدل شد.
همین دیدگاه در بین خودروهای تولیدی نیز وجود داشت و اولین محصول کراس اووری که دارای بدنه بزرگ و تنومند بود خودروی تیگو۵ محصول مدیران خودرو بود که در سال ۱۳۹۴ وارد بازار شد و همگان به لحاظ هیبت و قدرت آنرا نمونه ای مشابه هیندای سانتافه با قیمتی اقتصادی تر می دانستند .
در همان ارزیابی های اولیه ، تیگو۵ نظر بسیاری را به سمت خود جلب کرد ، و امید موفقیت در بازار را نوید داد ، محصولی که در سایر بازارها نیز توانست موفقیت قابل قبولی را کسب کند.
بدنه جادار و مستحکم که در تست های مختلف ایمنی به خوبی قدرت خود را نشان داده در کنار آپشن های متعدد ایمنی و رفاهی را متوان از مشخصه های بارز این خودرو دانست ، امروز می توان نمونه های از تیگو۵ را در بازار با کارکردهایی معادل ۴۰۰ الی ۵۰۰ هزار کیلومتر یافت که کاملا سالم هستند و مورد رضایت مشتریان ، یک شاسی بلند بزرگ ، مستحکم و جا دار خانوادگی با طراحی مناسب و مطابق میل مشتریان ایرانی ، نتیجه کار نیز فروش بیش از ۵۰.۰۰۰ دستگاه خودرو از ابتدای ورود آن به بازار تا کنون بوده که آنرا در زمره پر فروش ترین ها و موفق ترین های این سگمنت قرار داده است .
تیگو۵ در ایران دوبار تحت عمل جراحی قرار گرفت ، یکبارجراحی جزئی بیرونی و بار دیگر جراحی جزئی داخل ، هر چند تغییرات اندک بود اما نتیجه آن قابل قبول و تاثیرگذار بود .
شرکت مدیران خودرو همواره به مقوله نیازها و خواسته های بازار توجه ویژه ای داشته و متناسب با آن مدل های به روز شده و جدید محصولات خود را راهی بازار می کند تا در کنار سیستم بهبود و ارتقای کیفی مشتریان خوذ را راضی نگاه دارد و نشان دهد که به خواسته های آنها توجه ویژه دارد ،تیگو۵ نیز محصولی است که همواره از این اصل تبعیت می کند و توانسته جایگاه خود را تثبیت کند.
نظرات خود را برای ما ارسال کنید
چقدر گرفتین تبلیغ کنین؟
هرکی داره ازش راضیه،حیف که پول ندارم بخرم.
بیشتر شبیه تبلیغ بود تا بررسی….همچین ماشین مالی هم نیست……
تایید تیگو ۵
تکراری بود