چاپ کد خبر: 32191
25 تیر 1399

رمز موفقیت تیگو ۵ کراس اوور مدیران خودرو در ایران

در همه جای جهان تب میل خرید خودروهای شاسی بلند به سرعت در حال افزایش است و کشور ما نیز از این قائده مستثنی نیست.

چرا تیگو 5 مدیران خودرو موفق شد؟

به گزارش اول فارس ، ایرانی ها کراس اوورهای با بدنه تنومند و ارتفاع بالا را دوست دارند و همواره مشتاق آن بوده اند ، نمونه های موفق از اینگونه کراس اوورها هیندای سانتافه بود که به پر فروش ترین خودروی وارداتی بدل شد.

 همین دیدگاه در بین خودروهای تولیدی نیز وجود داشت و اولین محصول کراس اووری که دارای بدنه بزرگ و تنومند بود خودروی تیگو۵ محصول مدیران خودرو بود که در سال ۱۳۹۴ وارد بازار شد و همگان به لحاظ هیبت و قدرت آنرا نمونه ای مشابه هیندای سانتافه با قیمتی اقتصادی تر می دانستند .

چری لوازم یدکی چری - فروشگاه اینترنتی کارمانیا یدک نمایندگی قطعات ...

در همان ارزیابی های اولیه ، تیگو۵ نظر بسیاری را به سمت خود جلب کرد ، و امید موفقیت در بازار را نوید داد ، محصولی که در سایر بازارها نیز توانست موفقیت قابل قبولی را کسب کند.

 بدنه جادار و مستحکم که در تست های مختلف ایمنی به خوبی قدرت خود را نشان داده در کنار آپشن های متعدد ایمنی و رفاهی  را متوان از مشخصه های بارز این خودرو دانست ، امروز می توان نمونه های از تیگو۵ را در بازار با کارکردهایی معادل ۴۰۰ الی ۵۰۰ هزار کیلومتر یافت که کاملا سالم هستند و مورد رضایت مشتریان ، یک شاسی بلند بزرگ ، مستحکم و جا دار خانوادگی با طراحی مناسب و مطابق میل مشتریان ایرانی ، نتیجه کار نیز فروش بیش از ۵۰.۰۰۰ دستگاه خودرو از ابتدای ورود آن به بازار تا کنون بوده که آنرا در زمره پر فروش ترین ها و موفق ترین های این سگمنت قرار داده است . 

چری تیگو5 اولین محصول همکاری مشترک چری با جگوار-لندرور - جوان خودرو

تیگو۵ در ایران دوبار تحت عمل جراحی قرار گرفت ، یکبارجراحی جزئی بیرونی  و بار دیگر جراحی جزئی داخل ، هر چند تغییرات اندک بود اما نتیجه آن قابل قبول و تاثیرگذار بود .

شرکت مدیران خودرو همواره به مقوله نیازها و خواسته های بازار توجه ویژه ای داشته و متناسب  با آن مدل های به روز شده و جدید محصولات خود را راهی بازار می کند تا در کنار سیستم بهبود و ارتقای کیفی  مشتریان خوذ را راضی نگاه دارد و نشان دهد که به خواسته های آنها توجه ویژه دارد ،تیگو۵ نیز محصولی است که همواره از این اصل تبعیت می کند و توانسته  جایگاه خود را تثبیت کند.

چری لوازم یدکی چری - فروشگاه اینترنتی کارمانیا یدک نمایندگی قطعات ...

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

امید جمعه , ۲۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳

چقدر گرفتین تبلیغ کنین؟

ناشناس جمعه , ۲۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹

هرکی داره ازش راضیه،حیف که پول ندارم بخرم.

محمود جمعه , ۲۷ تیر ۱۳۹۹ - ۸:۳۷

بیشتر شبیه تبلیغ بود تا بررسی….همچین ماشین مالی هم نیست……

اعظم چایی پنجشنبه , ۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۰

تایید تیگو ۵

ناشناس پنجشنبه , ۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲

تکراری بود

آخرین اخبار