چاپ کد خبر: 32245
26 تیر 1399

ساخت ماسک مجهز به فن با قابلیت تصفیه هوا

ال‌جی در این روزهای کرونایی ماسکی را ساخته که با فن‌های کوچک خود هوا را به زیر این ماسک هدایت می‌کند. این ماسک بیشتر برای پرستاران و پزشکان مناسب است چرا که این عزیزان در طول روز از ماسک استفاده می‌کنند.

ال‌جی برای اولین بار است که محصولی را قبل از رونمایی اهدا می‌کند. این ماسک به کادر درمان یکی از بیمارستان‌های سئول در کره اهدا شده است اما هنوز به شکل انبوه تولید نشده است.

در وبسایت TechRadar، اطلاعات کاملی از این ماسک منتشر کرده که به آن اشاره خواهیم کرد. فن‌های موجود در این ماسک بر اساس فشار هوای موجود، فعال می‌شوند و با تنفس انسان، هوای تازه‌ای به داخل ماسک هدایت خواهد شد اما در هنگام بازدم این فرایند متوقف می‌شود. این فیلترها در هر دو سمت ماسک قرار دارند که قابل تعویض نیز هستند.

LG-donates-electronic-masks-to-Severance-Hospital-1-w600.jpg

وزن سبک این ماسک جالب توجه است چرا که فقط ۱۲۰ گرم وزن دارد و برای استفاده طولانی مدت باعث احساس خستگی نخواهد شد. ال‌جی بدنه خارجی این ماسک را از پلاستیک و بدنه داخلی را از سیلیکون ساخته است.

در این ماسک همان‌گونه که گفته شد دو فیلتر وجود دارد که این فیلتر H13 HEPA قابل تعویض است. این بخش مشخصات ماسک بسیار جذاب است، چراکه زیر این فیلترها، فن‌هایی وجود دارد که با هوش‌مصنوعی می‌تواند دم و بازدم انسان را تشخیص دهد و مقدار سرعت خود را افزایش دهد تا هوای بیشتر وارد ماسک شده و از کمبود اکسیژن و مشکلات تنفسی جلوگیری کند.

اگر شما از این ماسک‌ها در طول روز ۶ ساعت استفاده کنید، طول عمر ماسک شما یک ماه خواهد بود، به گفته ال‌جی این فیلترها تا ۹۹.۹۵ درصد مانع از ورود نانوذرات خواهد شد که به خوبی می‌تواند از شما مراقبت کند. در نهایت باید بگوییم شما به ازا دو ساعت شارژ کامل این دستگاه، هشت ساعت می‌توانید از این ماسک استفاده کنید.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار