چاپ کد خبر: 9829
20 تیر 1398

سارق درون خودرو در شیراز دستگیر شد

IMAGE11562841028855

استان فارس- شیراز ،فرمانده انتظامی شهرستان “شیراز” از دستگیری یک سارق حرفه ای محتویات داخل خودرو با ۲۰ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش اول فارس ، سرهنگ “دلاور القاصی مهر” در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو در شیراز، افسران تجسس دایره مبارزه با سرقت کلانتری “۲۳ گلدشت”، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران کلانتری با بررسی های میدانی و افزایش گشت زنی های هدفمند در محدوده سرقت های انجام شده، موفق شدند یک نفر که در ساعات پایانی شب در بین خودروهای پارک شده بود را دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دهند.

سرهنگ “القاصی مهر” با اشاره به اینکه پس از بررسی های فنی مشخص شد متهم از سارقان حرفه ای و سابقه دار می باشد، تصریح کرد: فرد دستگیر شده در بازجویی های فنی پلیس، به ۲۰ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان “شیراز” با بیان اینکه متهم پس از انجام تحقیقات تکمیلی تحویل مراجع قضائی شد، از شهروندان خواست با رعایت تدابیر پیشگیرانه از سرقت مانند نصب سیستم دزدگیر و استفاده از قفل و تجهیزات ضد سرقت، سارقان را در انجام عمل مجرمانه ناکام بگذارند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار