چاپ کد خبر: 20754
6 بهمن 1398

سخنان عجیب پدر داماد احمدی نژاد در مورد تاجگردون

679798 697

احمد خورشیدی آزاد،در سخنانی در خصوص عملکرد تاجگردون گفت:گچساران و باشت گرفتار بلیه ای شده است که بزرگ می شود تا ایران اسلامی و مردم کشور را اسیر خودش بکند،کسی که از رای مردم گچساران و باشت شروع می کند و تا تمام مراکز اقتصادی و مالی کشور نفوذ می کند. نفوذ در مراکز مالی کشور وی افزود:نفوذ در بانک ها،بیمه ها،گمرکات،سازمان های مالی و مالیاتی،وزارت اقتصاد،انرژی، نفت و…،تاجگردون این فرد است که بعدا خواهم گفت که هدف آینده اش چیست؟؟!ونیاز دارد این قدر نفوذ کند و پول جمع کند.

خورشیدی آزاد تصریح کرد:جدیدا مسئولین موسسه شفافیت دکتر “احمد توکلی” به بنده اعلام کرده اند که براساس بررسی و تحقیقات شان، تاجگردون فقط در “شستا”(شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی) که ۲۸۰شرکت نیز دارد بیش از یک هزار و ۶۰۰فرد را شاغل کرده است!!!. اشتغالزایی تاجگردون برای دیگران وی افزود:گچسارانی ها و باشتی ها به بنده بگویند که چند تا از فرزندانشان در شستا شاغل هستند؟ و چند تا این این شهرستان ها عضو این شرکت هستند ،غلامرضا تاجگردون از این حوزه انتخابیه رای اخذ می کند اما برای دیگران شغل ایجاد می کند . خورشیدی آزاد تصریح کرد:آنهایی را که نیاز دارد برای اهداف آینده اش ؛درحالی که بچه های شان را برای تایید صلاحیتش که نیاز است ، بکارگیری می کند و نیز برای حل مشکلات و برای حل مشکلات حقوقی و قضایی که نیاز دارد. ادامه حیات تاجگردون وی اظهارکرد:تاجگردون به یک کارتل تبدیل شده است و برای ادامه حیاتش نیاز به تشکیلات قدرتمند دارد و باید مصونیت قضایی و حقوقی نیز داشته باشد و برای همین است که به زمین و زمان می زند تا نمایندگی اش را در مجلس حفظ کند. خیانت تاجگردون! خورشیدی آزاد تصریح کرد:تاجگردون عاشق چشم و ابروی هیچکسی نبوده و نیست و حتی لیدرهایی که برای تاجگردون جان می دهند و حتی برای آنها،براساس قانون سلامت مدیریتی و سلامت منع نمایندگان در معاملات دولتی وی مجرم است، برای اینکه در آن ۷۲شرکت و آن بیست و چند شرکت دیگری که تازه کشف شده در برخی شخصا سهام دار و دارای مسئولیت است و در بقیه نیز از عناصر نزدیک به خودش استفاده کرده که همه خلاف قانون است.

وی تصریح کرد:اما این نکته که با این همه شرکت چقدر پول به هم زده اند؟ مسئله مهمتری است!!،شما فکر می کنید آن شرکتی که زدند و مخازن نفت را در همان جنوب پیمانکاری گرفتند که آن خانم خبرنگار اسنادش را هم افشا کرد که چقدر آنجا رانت انجام شده و شخص تاجگردون دخیل بوده !،حساب کردم که بالای ۴هزار میلیارد تومان بود. پول هایی که تاجگردون بالا کشید خورشیدی آزاد تصریح کرد:پترو امید آسیاشرکت دیگری است و شرکت نفت پاسارگارد که جدیدا پرونده اش ازبندرعباس به شورای نگهبان آمده است این شرکت ها هرکدام هزاران میلیارد پول ، رانت و رشوه دخیل هستند و اینها پول ملت ایران است که فقط یک نفر توانسته است تا الان بالا بکشد!!. اهداف تاجگردون؟ وی اظهار کرد:این پول ها را تاجگردون برای چه کارهایی می خواهد؟،می خواهد چکار کند و می دانید اگر این فرد به اهدافش برسد یک به یک منتقدین و شما مردم گچساران و باشت را به صلابه خواهد کشید. داستان غمگین تاجگردون؟

خورشیدی آزاد گفت:داستان،داستان غمگینی است که تاجگردون باید مصونیت قضایی داشته باشد ولو اینکه مردم گچساران و باشت تکه پاره شوند ولو اینکه در آمار خودکشی در ایران سوم باشند و در آمار بیکاری جزو اولین ها باشند و ثروتمندترین شهر ایران به دست کسی افتاده است که وحشتناکترین سوءاستفاده ها را می کند. دشمن درجه قشقایی ها؟ وی افزود:تاجگردون برای اینکه در نمایندگی بماند جنایات زیاد و خیانت های بزرگی مرتکب شده !!! و تخلفات فراوانی انجام داده است و یکی از جنایات هم راجع به ترک های قشقایی است و تاجگردون و تاجگردون ها هیچ اعتمادی به ترک ها ندارند و دشمن درجه یک شان هستند. ماجرای بهرام ریش معروف؟ خورشیدی آزاد تصریح کرد:بهرام ریش، معروف به بهرام تاجگردون همان کسی بود که اولین بار اعلام کرد که ترک ها حق ندارند از پل زهره به این طرف بیایند و همین غلام تاجگردون مگر نبود که یکماه پیش در باباکلان صحبت کرد که من نمی گذارم قشقایی ها کاندیدا داشته باشند. وقتی تاجگردون رنگ مجلس را نمی بیند؟

وی تصریح کرد:تاجگردون تیم و گروه تشکیل داده است برای اینکه قشقایی ها کاندیدا نداشته باشند چرا که بارها اعلام کرده است که قشقایی ها اگر کاندیدا داشته باشند ،غلام تاجگردون رنگ مجلس را به خود نخواهد دید و در آن دوره ها که بنده در خدمت شماها بودند رنگ مجلس را هم ندید. تایید صلاحیتی که فایده ای ندارد؟ خورشیدی آزاد تصریح کرد:الان هم اگر هومان عسکری باشد ،غلامرضا تاجگردون نیز مجلس را نخواهد دید !!چرا که یا عسکری برنده خواهد شد و یا یکی دیگر از برادران لر زبان مان،بنابراین این حرف درستی است که در جایی گفته است که تایید صلاحیتم به تنهایی فایده ای ندارد واگر عسکری رد صلاحیت نشود این اقدامات هیچ بدرد من نخواهد خورد. وی گفت:تاجگردون تیمی تشکیل داده است متشکل از برخی امنیتی های بازنشسته و برخی شیتیل بگیران خودش از شیراز تا گچساران تا تهران که اکثرا همان تیم شیتیل بگیر خود تاجگردون هستند و همان پَست ها و رذل هایی که قشقایی را به جیب خودشان فروختند. مفنگی های در رکاب تاجگردون! خورشیدی آزاد افزود:آن افرادی که جرات ندارند بروند در نیروی انتظامی بمانند و خودشان می دانند که لو می روند ، یا الکلی هستند و یا مواد مخدری !!!،یعنی مُفنگی ها و الکلی ها می خواهند برای قشقایی تصمیم گیری بکنند و تا زمانی که اینها هستند قشقایی رنگ آرامش را به خود نخواهد دید و پیشرفتی نخواهد کرد. وی افزود:این چند نفر فقط می خورند تا قشقایی ها را برای تاجگردون سرپا نگه دارند،قشقایی ها بگویند کدام یک از فرزندانشان جزو این یک هزارو شصت و چند نفری هستند که در شستا بکار گرفته شده اند؟؟؟  حقوق در شستا بسیار بالاست و ۹نفر از مدیران اصلی شستا را تاجگردون بکارگیری کرده  و کدام ترک و لر را غیراز خانواده خودش بکار گرفته است. خائن همیشگی؟ خورشیدی آزاد تصریح کرد:تاجگردون برای اینکه دکتر هومان عسکری تایید نشود اقدامات بسیاری انجام داده است و مامور شده است در حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه علیه عسکری گزارش کذب بدهد و آن گزارش هم در پرونده شورای نگهبان وی ملاک قرار می گیرد ،یکی ماموریت پیدا می کند که پاسپورت دکتر عسکری را جستجو کند،دیگری ماموریت پیدا می کند دوران دانشجویی وی را شخم بزنند و دیگری ماموریت پیدا می کند که گزارش کذب بنویسند که یکی از عاملین در شیراز و دیگری در گچساران است و مدیر هم همان خائن همیشگی به ترک هاست.

وی افزود:یکی ماموریت پیدا می کند در کانون وکلا یک سند منفی علیه دکتر عسکری بیاورد و این ها برای این است که هومان نباشد که اگر هومان و یا جایگزینش باشد تاجگردونی در کار نیست،بدانید هومان عسکری کاندیدای اول و آخر ما خواهد بود. کار تاجگردون برای خانواده اش؟ خورشیدی آزاد تصریح کرد:بدانید ما قشقایی ها بدون کاندیدا نیستیم و بنده که در دور قبل از تاجگردون حمایت کردم احساس کردم که بدترین گناه و اشتباه زندگی ام را کردم و تحلیلم این است که تاجگردون با دولت همراه است و می تواند برای گچساران و باشت کار کند و تاجگردون از این فرصت سوء استفاده کرد و تنها برای خانواده خودش کار کرد. وی تصریح کرد:تاجگردون فکر می کند اگر دکتر عسکری را بزند کار دیگر تمام است،اما ترک های قشقایی ،نخبگان و مردمانش برای تاجگردون برنامه ها دارند و شک نکنید با این جنایاتی که تاجگردون و تیمش سرترک ها آوردند، هیچ قشقایی دیگری با تاجگردون نخواهد بود. ثروت های ناحق خورشیدی آزاد تصریح کرد:امروز جوانان بویراحمد،باوی و قشقایی بیدارند و مقابل تاجگردون ایستاده اند،و اینگونه نیست که چهارتا اوزگل دورو برت را بگیرند که تاجگردون رئیس جمهور آینده است؟!! ،در همین دوره حساب رانت خواری ها و حساب ثروت های ناحقی که انجام داده ای از حلقومت بیرون خواهند کشید! حتی اگر در مجلس باشی!. زمین های منصورخان وی گفت:تو با رای مردم مظلوم باشت و گچساران به مجلس رفتی ، تو روزی که به مجلس رفتی کت و شلوار مجلس نداشتی!!! و عارف برایت فیش هاکوپیان فرستاد!،تا چند سال پیش با برادرت در مغازه برادر بنده لوازم قسطی برمی داشتی ، پس از کجا آوردی،تو از بچگی زمین خوار بودی و زمین داشتی؟؟!  آنها زمین های منصورخان بود که اصلاحات ارضی داشت از او می گرفت. خورشیدی آزاد اظهارکرد:تو را رها نخواهیم کرد و آن کسانی که دارند به قشقایی خیانت می کنند به سزای اعمالشان خواهند رسید،آنهایی که به لباس سبزها خیانت می کنند ،بدانند که سزای اعمالشان خیلی بیشتر از افراد عادی است. اهل ترس و عقب نشینی نیستم وی افزود:آنکسی که رفته شیتیل و پست گرفته و آن سردار قلابی که رفته رئیس هیات مدیره آن هلدینگ در گردشگری شده؟ یادش باشد که گوشش را خواهیم گرفت،مجلس آینده و دولت آینده برای انقلابی هاست و آنجا دیگر راهی ندارید و باید این همه پُست و پول را برگردانید و بدانید بنده اهل ترس و عقب نشینی نیستم.”منبع:سایت خبری صبح زاگرس”

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس یکشنبه , ۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱

ﻋﺸﻖ ﺭﺍبی معرفت ‘ﻣﻌﻨﺎ ﻣﮑﻦ
ﺯﺭﻧﺪﺍﺭﯼ ﻣﺸﺖ ﺧﻮﺩ ﺭﺍﻭﺍ ﻣﮑﻦ

ﮔﺮﻧﺪﺍﺭﯼ ﺩﺍﻧﺶ ﺗﺮﮐﯿﺐ ﺭﻧﮓ
ﺑﯿﻦ ﮔﻠﻬﺎﺯﺷﺖ ﯾﺎ ﺯﯾﺒﺎ ﻣﮑﻦ…

ﺧﻮﺏ ﺩﯾﺪﻥ
ﺷﺮﻁ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺑﻮﺩﻥ ﺍﺳﺖ،
ﻋﯿﺐ ﺭﺍﺩﺭﺍﯾﻦ ﻭﺁﻥ
ﭘﯿﺪﺍ ﻣﮑﻦ…

ﺩﻝ ﺷﻮﺩﺭﻭﺷﻦ
ﺯﺷﻤﻊ ﺍﻋﺘﺮﺍﻑ
ﺑﺎﮐﺲ ﺍَﺭﺑﺪ ﮐﺮﺩﻩﺍﯼ
ﺣﺎﺷﺎ ﻣﮑﻦ…
ﺍﯼ ﮐﻪ ﺍﺯ ﻟﺮﺯﯾﺪﻥ ﺩﻝ ﺁﮔﻬﯽ
ﻫﯿﭻ ﮐﺲ ﺭﺍ ﻫﯿﭻ ﺟﺎ
ﺭﺳﻮﺍ ﻣﮑﻦ…
ﺯﺭﺑﺪﺳﺖ ﻃﻔﻞ ﺩﺍﺩﻥ ﺍﺑﻠﻬﯿﺴﺖ
ﺍﺷﮏ ﺭﺍﻧﺬﺭ ﻏﻢ ﺩﻧﯿﺎ ﻣﮑﻦ…
ﭘﯿﺮﻭﺧﻮﺭﺷﯿﺪ ﯾﺎ ﺁﺋﯿﻨﻪ ﺑﺎﺵ،
ﻫﺮﭼﻪ ﻋﺮﯾﺎﻥ ﺩﯾﺪﻩﺍﯼ
افشا مکن

البته در خاتمه باید گفت بقول قشقائی ها ،شیتیل شیتیل نکن

آخرین اخبار