چاپ کد خبر: 21522
20 بهمن 1398

سرقت بولدوزر دولتی در یکی از ادارات کرمانشاه

1068618 733

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف یک دستگاه بولدوزر سرقتی به ارزش ۷۰ میلیارد ریال در شهرستان اسلام آباد غرب خبر داد .

به گزارش اول فارس، سردار علی اکبر جاویدان در جمع خبرنگاران اظهار داشت : پس از اطلاع پلیس از سرقت یک دستگاه بولدوزر متعلق به یکی از ادارات دولتی در روستاهای دهستان منصوری ، رسیدگی به موضوع در دستورکار قرار گرفت .

وی ادامه داد: پلیس در تحقیقات گسترده خود متوجه شد سرقت توسط یک باند ۳ نفره انجام شده که سردسته آن نیز کارگر همین اداره دولتی که بولدوزر متعلق به آن بوده است .

سرادار جاوید تصریح کرد : ماموران در ادامه تحقیقات خود موفق به شناسایی سر دسته باند سرقت که جوانی ۲۶ ساله بوده و پس از هماهنگی با مقام قضایی نسبت به دستگیری وی اقدام شد .

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد : متهم دستگیر شده در باز جویی ها سرقت بولدوزر که به نظر کارشناسان ارزش آن ۷۰ میلیارد ریال است، اعتراف و عنوان کرد که این کار با همراهی و همدستی ۲ نفر دیگر انجام داده است .

وی افزود : در این راستا همچنین راننده تریلی نیز که اقدام به حمل بولدوزر کرده بود احضار و در بازجویی ها عنوان کرد از سرقتی بودن آن بی اطلاع و قرار بود که بولدوزر را به مناطق مرزی انتقال دهد اما خودروی وی در سرابله ایلام دچار نقص فنی شده و از ادامه حرکت باز می ایستد .

سردار جاویدان در پایان با اشاره به کشف بولدوزر سرقتی و معرفی سارق دستگیر شده به دستگاه قضایی ، از تلاش برای پیدا کردن ۲ همدست دیگر وی خبر داد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار