چاپ کد خبر: 3918
7 بهمن 1397

سرقت یک کارتن خواب با بیسکوئیت مسموم

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری یک سارق خبر داد که با تعارف بیسکویت مسموم به یک راننده، وی را بیهوش کرده و پس از سرقت خودرو و کارت عابر بانک وی، موجودی حساب مالباخته را خالی کرده بود.

به گزارش اول فارس، رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری یک سارق خبر داد که با تعارف بیسکویت مسموم به یک راننده، وی را بیهوش کرده و پس از سرقت خودرو و کارت عابر بانک وی، موجودی حساب مالباخته را خالی کرده بود.

 سرهنگ کارآگاه علی عزیزخانی در تشریح این خبر گفت: در شانزدهم تیرماه سال جاری فردی به نام «ناصر» با مراجعه کلانتری ۱۵۲ خانی‌‌آباد اعلام می‌‌‌داشت که چند شب پیش برای تخلیه بار به میدان تره‌‌بار آزادگان رفتم و پس از تخلیه‌‌‌بار موقع برگشتن شخصی که تا آن موقع وی را ندیده بودم، خود را مسافر معرفی کرد .

از من در خواست کرد تا وی را تا مسیری برسانم، من هم قبول کردم و وی سوار خودرو شد، دقیقه‌‌‌ای بعد هنگام خارج شدن از عوارضی تره‌‌بار برای پرداخت عوارضی، کارت عابر بانک خود و رمز آن را به وی دادم تا عوارض را پرداخت کند و پس از خروج از میدان میوه و تره‌‌‌بار، به من سیگار تعارف کرد و از آنجائی که من سیگاری نیستم قبول نکردم.

دقیقه‌‌‌ای بعد وی چند بیسکوئیت تعارف کرد و من یکی برداشتم و خوردم، اما لحظاتی بعد از خودرن بیسکویت سرگیجه شدیدی پیدا کردم و بعد از آن دیگر چیزی متوجه نشدم تا اینکه بعد از دو روز وقتی چشم باز کردم خود را در بیمارستان دیدم .

فهمیدم که آن شخص بعد از بیهوش شدنم مرا کنار خیابان رها کرده و خودرو و کارت عابر بانکم را به سرقت برده و با تماس مردم با سامانه ۱۱۰ و بعد اورژانس مرا به بیمارستان انتقال داده‌‌اند.

وی با اشاره به اینکه این پرونده از طریق شعبه دوم بازپرسی دادسرای ناحیه ۳۴ تهران، به پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد، اظهار داشت: تحقیقات تحت عنوان سرقت با استفاده از مواد بیهوش‌‌کننده در دستورکار ماموران قرار گرفت و در بررسی‌‌های اولیه مشخص شد، سارق بعد از بیهوش کردن راننده و سرقت خودرو و کارت عابر بانکش، اقدام به خرید تعدادی سکه طلا به مبلغ ۲۳ میلیون تومان کرده و پس از چند روز خودرو را در منطقه کیانشهر رها کرده است.

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ افزود: تحقیقات ادامه داشت تا اینکه این سارق ۳۵ ساله که به مواد مخدر (شیشه) اعتیاد داشته و کارتن‌‌خواب بود، در ۲۴ دی ماه امسال شناسایی و دستگیر و برای تحقیقات به پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ، منتقل شد.

عزیزخانی ادامه داد: سارق مذکور که چند فقره سابقه سرقت در پرونده‌‌اش دیده می‌‌‌شود، در برابر سوالات ماموران اعترافات کرد که از قبل بیسکوئیت‌‌ها را به داروی خواب‌‌آور و بیهوشی آلوده کرده و زمانی که راننده به خاطر خوردن آن بیهوش شده، وی را از ماشین پیاده و در کنار خیابان رها کرده و پس از برداشتن کارت عابر بانک وی با خودرواش از محل گریخته است.

وی اضافه کرد: در بررسی‌‌های صورت گرفته مشخص شد که سارق با انتشار آگهی در سایت دیوار با عنوان کمک به نیازمندان از خانم‌‌هایی که با شماره وی برای دریافت کمک تماس می‌‌گرفتند، در خواست می کرده که برای تکمیل فرمی به آدرسی که به آنها اعلام می‌‌کرده، مراجعه یا آدرس آنها را برای انجام یک سری تحقیقات دریافت می‌‌کرده است؛ که در همین زمینه دو نفر به دلیل آزار و اذیت جنسی از این فرد اعلام شکایت کرده‌‌اند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه بنابر صلاحدید مرجع قضایی، این فرد هم‌‌اکنون در حال سپری کردن دوران محکومیت خود در زندان است، از شهروندان و مالباختگان درخواست کرد: کسانی که به این شیوه از آنها سرقت شده است یا از طریق سایت دیوار در قالب کمک به نیازمندان مورد اذیت و آزار قرار گرفته‌‌اند، می‌‌توانند برای شناسایی متهم و اعلام شکایت از وی به پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ، واقع در میدان حر، انتهای خیابان ۱۲ فروردین، مراجعه یا با شماره تلفن ۲۱۸۶۵۹۷۲ تماس حاصل کنند.منبع:ایلنا

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار