هیچ بازیکنی در تیم های مختلف ملی از فارس دعوت نمی شود

سرمربی تیم بسکتبال بانوان صدرا شیراز: پولم را خوردند

سرمربی تیم بسکتبال بانوان صدرا شیراز با بیان اینکه حقوق چندین ماه خدمت در شغل پرستاری را خرج بسکتبال فارس کردم، گفت : پولم را خوردند.

n83150071 72744138

به گزارش اول فارس ، سرور روانی پور در گفت وگو با  ایرنا، بیان کرد: سال ۹۵ به تایید هیات بسکتبال فارس که اعلام کرد یک شرکت نوشابه سازی، تیم شما را تحت پوشش قرار داده، ۲۵ میلیون تومان از پول شخصی خرج کردم که مدارک مستند آن موجود است.
وی تاکید کرد: طی نامه ای مطالباتم را به اداره کل ورزش و جوانان فارس ،نزد معاون توسعه ورزش، معاون مالی و رییس هیات بسکتبال فرستادم که پس از گذشت ۲ سال هنوز پاسخی داده نشده است.
وی اضافه کرد: چند بار به هیات مراجعه کردم در پاسخ گفتند، فقط امضا مانده است، مگر برای یک امضا و گرفتن حقم چقدر باید طول بکشد،با این حال ناامید نیستم.
** فدراسیون بسکتبال به استان های با استعداد همچون فارس توجه نمی کند
سرمربی با سابقه بسکتبال فارس با اشاره به اینکه فدراسیون بسکتبال هیچ بهایی به تیم هایی همچون فارس که یک زمان قطب بسکتبال کشور بود و ۲ تیم در لیگ برتر داشت، نمی دهد، اظهار داشت: هیچ بازیکنی در تیم های مختلف ملی از فارس دعوت نمی شود و نمی دانم که مسئولان ورزش فارس چه زمانی می خواهند از حق بازیکنان با استعداد فارس دفاع کنند؟
سرور روانی پور اضافه کرد: این پرسش مطرح هست که چه کسانی عضو تیم ملی هستند؟ و یک ارزیایی صورت گیرد و قرارنیست همه امکانات در اختیار یک عده خاص و محدود باشد و آنها رشد کنند اما بانوان بسکتبالیست فارس در پشت درهای تیم های مختلف ملی بمانند.
روانی پور افزود: تنها مربی در کشور هستم که با امکانات بسیار کم، کار می کند و با اینکه چندین سال است از لیگ برتر ایران دور بودیم هم اینک در بین تیم های متمول لیگ برتر نتایج خوبی گرفته ایم و در رده سوم جدول هستیم اما متاسفانه نه فقط در سطح استان بلکه در سطح کشور هم از سوی فدراسیون حمایت نمی شویم.
سرمربی تیم بسکتبال صدرا شیراز در مورد دیدار تیمش در هفته هشتم لیگ برترکشور برابر تیم گروه خودرو سازی بهمن تهران هم که منجر به شکست ۹۷ بر ۴۹ تیم صدرا شد نیز گفت: بازیکنان جوان ما از نظر تکنیک و تاکتیک از حریف خود که چندین ملی پوش و بازیکنانی با سابقه حضور در بازی بین المللی دارند، برابرند و فقط کمبود تجربه منجر به شکست تیم ما شد.
هم اینک در جدول رده بندی گروه دوم لیگ برتر بسکتبال بانوان ایران، پس از گذشت هشت بازی تیم نامی نو اصفهان با ۱۶امتیاز در صدر جدول قرار دارد، تیم گروه بهمن تهران با ۱۵ امتیاز دوم است و تیم صدرا هم با ۱۰امتیاز عنوان سوم را به خود اختصاص داده است.
در رقابت های بسکتبال برتر بانوان کشور ۱۲تیم شرکت دارند و در ۲ گروه ۶ تیمی به صورت دوره ای با هم بازی می کنند و در پایان بازی های مرحله گروهی، از هر گروه سه تیم به مرحله بعد صعود خواهد کرد./avalfars

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار