سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی مرودشت منصوب شد

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی مرودشت معرفی شد

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت با حضور جمعی از مسئولان معرفی شد.

به گزارش اول فارس، صبح امروز در مراسمی با حضور مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس، امام جمعه مرودشت و جمعی از مسئولان این شهر و استادان و کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت، یاسر زارع به‌عنوان سرپرست جدید این واحد دانشگاهی معرفی شد.

تمدن نوین اسلامی با نیروی متعهد محقق می‌شود

یاسر زارع در این مراسم اظهار کرد: سند راهبردی که دانشگاه آزاد اسلامی تدوین کرده برگرفته از اسناد بالادستی نظام است و ملزم به اجرای آن هستیم. سند اسلامی شدن دانشگاه و سند افق ۱۴۰۴ همه در سند فرهنگی دانشگاه خلاصه شده و آن را سرلوحه کارمان قرار می‌دهیم.

وی افزود: هدف تربیت نیروی متخصص متعهد است، بنا داریم تمدن نوین اسلامی را جامه عمل بپوشانیم و این میسر نمی‌شود مگر اینکه نیروی متعهد و متخصص تربیت کنیم.

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت اهداف، برنامه‌ها و اولویت‌های کاری خود در این واحد دانشگاهی را توجه ویژه به مسائل فرهنگی ازجمله عفاف، حجاب، تقویت و تربیت نسل جدید انقلابی، توجه به جذب دانشجو و پذیرش دانشجویان غیرایرانی، توجه به ظرفیت بالای این واحد دانشگاهی و استفاده از تجارب و تخصص استادان برای درآمدزایی عنوان کرد.

زارع عنوان کرد: راه‌اندازی رشته‌های علوم پزشکی، توجه به مسائل پژوهشی و حفظ جایگاه مجلات علمی و ایجاد انگیزه بین اعضای هیئت علمی از دیگر برنامه‌ها و اولویت‌های کاری بوده که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت انجام خواهد شد.

وی مطرح کرد:  امیدوارم بتوانم به‌عنوان سرباز در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی باشم و در این راه دست شما استادان و کارکنان را می‌فشارم تا در کنار هم، برای رشد و تعالی و پیشرفت این واحد دانشگاهی گام برداریم و این جز با همدلی، مودت و تلاش شما ، میسر نخواهد بود.

همه خواص در عاشورا رفوزه شدند

امام جمعه مرودشت نیز با اشاره به برداشت‌های معرفتی عاشورا گفت: همه کسانی که در عاشورا در برابر حق قرار گرفتند جزء خواص و ارکان دین در آن زمان بودند که رفوزه شدند.

حجت‌الاسلام  مهدی آقایی به دینداری گزینشی و آسیب‌های آن در جامعه کنونی پرداخت و اضافه کرد: گزینشی عمل کردن و جابه‌جایی ارزش‌ها در نهایت باعث جابجایی حق و باطل می‌شود و از مصادیق ظلمی است که اساس آن در جریان عاشورا شکل گرفت و آسیب عمده‌ای که از ناحیه نقص دینداری می‌خوریم گزینشی عمل کردن به احکام دین بوده و این جامعه را تهدید می‌کند که استادان باید تلاش کنند این رویه اصلاح شود.

محمدمهدی رضوانی‌حقیقی مدیرکل حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس هم در این مراسم با تسلیت ایام محرم و با اشاره به فلسفه قیام امام حسین(ع) و امربه‌معروف و نهی از منکر با بیان و تفسیر دعایی در مورد ورود و خروج باصداقت در کارها و مسئولیت‌ها اظهار کرد: خدایا ورود و خروج ما در کارها و مسئولیت‌هایمان را باصداقت و درستی قرار بده و کمک کن در این مسیر دچار لغزش و گناه نشویم.

براساس این گزارش در پایان این جلسه  یاسر زارع ابلاغ حکم سرپرستی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت را دریافت کرد و از خدمات و تلاش‌های ارزنده جواد گرامی با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار