چاپ کد خبر: 31352
13 تیر 1399

سه تصادف مرگبار در بلوار چمران ، محور شیراز – زرقان و محور قیر – جهرم

واژگونی خودرو در شیراز 2 کشته داشت

 مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی فارس گفت: واژگونی یک دستگاه خودرو سواری تیبا در بولوار شهید چمران شیراز موجب کشته شدن ۲ نفر و مصدومیت سه نفر دیگر شد.

به گزارش اول فارس، حسن همتی افزود: این حادثه ساعت پنج و ۴۵ دقیقه بامداد امروز روی داد.
او ادامه داد: با حضور ماموران اورژانس در محل حادثه مشخص شد که یکی از پنج سرنشین این خودرو به دلیل شدت جراحات در دم جان باخته است.
همتی گفت: یک نفر دیگر از این مصدومان در بیمارستان شهید رجایی فوت کرد.
وی ادامه داد: سه مصدوم بد حال دیگر در همین بیمارستان بستری شدند که از مصدومان این حادثه، یک نفر در بخش مراقبت های ویژه است.
وی گفت: در یک حادثه رانندگی دیگر نیز که ساعت ۲۱ و ۵۰ دقیقه شب گذشته (چهارشنبه) روی داد، در اثر برخورد ۲ دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و دنا با یکدیگر در محور شیراز – زرقان، ۶ نفر مصدوم شدند.
همتی اضافه کرد: سه مصدوم این حادثه به شکل سرپایی مداوا و سه مصدوم دیگر با یک دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهید رجایی شیراز منتقل شدند.
مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی فارس اظهار داشت: واژگونی یک دستگاه وانت نیسان در محور قیر – جهرم نیز که ساعت هشت و ۳۰ دقیقه صبح دیروز (چهارشنبه) روی داد، به مصدومیت ۱۳ نفر منتهی شد.
همتی افزود: ۱۳ مصدوم این حادثه که همه از اتباع افغانستان بودند با چهار دستگاه آمبولانس به بیمارستان پیمانیه جهرم انتقال یافتند.
به کانال اول فارس در واتساپ بپیوندید%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3%D8%A7%D9%BE

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار