چاپ کد خبر: 8213
10 خرداد 1398
مدیرعامل مجموعه بهمن سبز:

سینما بهمن شیراز به بخش خصوصی واگذار شده بود

به گزارش اول فارس ، مدیرعامل موسسه سینمایی بهمن سبز که به عنوان سیاستگذار، برنامه ریز و بهره بردار انحصاری سینماهای تحت پوشش حوزه هنری در سراسر کشور فعالیت می کند  گفت: آتش‌سوزی سینما بهمن شیراز متوجه مسئولان آن در بخش خصوصی است و به مجموعه ما ارتباط ندارد چرا که در یکی دو سال گذشته مراحل انتقال آن طی شده و بیش از یک سال است که به صورت رسمی مالکیت این مجموعه به بخش خصوصی منتقل شده است.

محمود کاظمی افزود: موسسه سینمایی بهمن سبز بر سر پرونده سینما پرسیا با فردی که در چهار دهه گذشته یکی از سینماداران کشور بوده است در دستگاه قضایی کشمکش داشت نهایتاً مقرر شد، با وی مذاکره صورت گیرد.

وی افزود: نتیجه این مذاکرت واگذاری یکی از املاک موسسه بود که نهایتاً در ازای طلب وی از بابت سینما پرسیا، مقرر شد سینما بهمن به وی برسد. لذا این امر صورت گرفت و سینما بهمن رسماً و به صورت کامل به وی واگذار شد.

کاظمی که هم‌اکنون نیز مدیرعامل موسسه سینمایی بهمن سبز در تهران است ادامه داد: چند سال قبل سینما بهمن به دلیل معضلات و مشکلات تعطیل شد اما در زمان انتقال مالکیت ما آن را به عنوان ملکی با کاربری سینمایی و فرهنگی واگذار کردیم.

وی در انتها افزود: از حادثه روی داده متأسفیم. البته در طول مدیریت ما بر سینمابهمن هیچ مشکلی از این دست برای این سینما پیش نیامده بود اما امیدواریم دیگر شاهد چنین رویدادهای تلخی نباشیم.”مهر”

سینما بهمن به بخش خصوصی واگذار شده بود

کد خبر ۴۶۳۰۳۳۲

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار