چاپ کد خبر: 4453
23 بهمن 1397
با حکم استاندار فارس،

شهردار جدید جهرم معرفی شد

9428671 321

به گزارش اول فارس، با حکم استاندار فارس، علیرضا نظری به طور رسمی به عنوان شهردار جهرم معرفی شد و فعالیت خود را آغاز کرد.

علیرضا صحرائیان معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان جهرم با اشاره به حضور نداشتن تمام اعضای شورای اداری شهرستان در مراسم معارفه اظهار کرد: حکم شهرداری جهرم اخیرا امضا شده بود و طبق قانون شهردار مکلف است بلافاصله پس از صدور حکم، رسماً کار خود را آغاز کند.

وی ادامه داد: به علت مشکلات عدیده شهری و به دلیل اینکه سیستم شهرداری را نمی‌توان معطل کرد، مراسم معارفه امروز به صورت محدود و با حضور برخی رؤسای ادارات و اعضای شورای تأمین بلافاصله در جهرم برگزار شد.
علیرضا صحرائیان افزود: مراسم معارفه بزرگتر با حضور نماینده، امام جمعه و اعضای شورای اداری شهرستان جهرم با تکریم مهندس منزه شهردار پیشین، به زودی برگزار می‌شود.

وی با تشکر از استاندار فارس برای تسریع صدور حکم شهردار جدید جهرم بیان کرد: از همه اعضای شورای اداری به ویژه اداراتی که بیشترین تعامل را با شهرداری دارند، خواهان همکاری هرچه بیشتر با شهردار جدید هستیم.علیرضا نظری متولد ۱۳۶۱ جهرم، قبلاً در سمت‌های مختلف مدیریتی در سازمان اقتصادی کوثر در مشهد شاغل بود.چهارتن از اعضای شورای شهر نیز در جلسه معارفه غایب بودند. حسن خوش‌نیت از اعضای شورای شهر در این باره گفت: اعضای غایب به سفر رفته بودند.

علیرضا نظری شهردار جدید جهرم نیز در این جلسه بیان کرد: از همه اعضای شورای شهر جهرم و استاندار فارس سپاسگزارم و برای موفقیت نیازمند کمک همه مسئولان شهرستانی هستیم و دست همه را برای کمک به گرمی می‌فشارم.

وی ادامه داد: خود را برای خدمت به مردم، چون سربازی می‌دانم.در پایان این مراسم، از زحمات مسعود مؤمنی سرپرست شهرداری جهرم تقدیر و تشکر شد.شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری شیراز قرار دارد.منبع:خبرنگاران جوان

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار