چاپ کد خبر: 6918
17 اردیبهشت 1398

شهروندان فارس مشکلات همراه اول را از طریق ۹۹۹۰دنبال کنند

n83305339 73011968

به گزارش اول فارس ، روابط عمومی مخابرات منطقه فارس در گزارش روز دوشنبه خود به نقل از فرشاد ایزدی افزود: این سامانه به شکل کاملا رایگان و در تمام ساعت های شبانه روز پاسخگوی پرسش ها، پیشنهادها و شکایت های مشترکان همراه اول است.
وی ادامه داد: در این سامانه، برای برقراری تماس از طریق تلفن همراه شماره ۹۹۹۰ و برای برقراری تماس از طریق تلفن ثابت شماره ۰۹۱۲۹۹۹۰ تعریف شده است.
ایزدی، ضمن تاکید بر لزوم پاسخگویی دقیق، مناسب و مطلوب به مشترکان تلفن های ثابت و همراه از سوی مراکز ارایه دهنده خدمات مختلف در این حوزه ها بیان کرد: این سامانه به شکل شبانه روز آماده پاسخگویی و ارایه اطلاعات به مشترکان در زمینه مختلف است.
او اظهار داشت: از جمله این خدمات می توان به ارایه صورتحساب، اعلام وضعیت سیم کارت، اعلام علت قطع ارتباط تلفن همراه، مدت و میزان اعتبار باقی مانده سیم کارت، افزایش اعتبار، انتقال شارژ و همچنین راهنمایی در مورد نحوه خرید، ثبت نام و انتقال مالکیت تلفن همراه اشاره کرد.
مدیر مخابرات منطقه فارس افزود: مشترکان تلفن همراه می توانند برای ارایه گزارش های مربوط به مشکلات شبکه اعم از پوشش شبکه، آنتن دهی، پیگیری زمان رفع مشکل، نحوه فعال سازی و اتصال به اینترنت و همچنین دریافت راهنمایی در زمینه نحوه فعال سازی بسته های هوشمند اینترنت، پیامک، مکالمه و رومینگ بین الملل و کشورهای طرف قرارداد و تعرفه های تجاری با این سامانه ارتباط برقرار کنند

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار