چاپ کد خبر: 7130
21 اردیبهشت 1398
رئیس شورای شهر شیراز ابقا شد

شورای شهر شیراز عذرخواهی رئیس در خصوص تقسیم بندی شهروندان را پذیرفت

جلسه غیرعلنی بررسی برکناری رئیس شورای شهر شیراز به دلیل سخنان ویژه  وی در صحن علنی شورا با پذیرش عذرخواهی وی پایان یافت.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز ، سخنان ویژه رئیس شورای شهر شیراز در جلسه علنی شورا که طی هفته‌ها و روزهای گذشته مورد انتقاد و اعتراض افراد و فعالین سیاسی و اجتماعی مختلف قرار گرفته بود، آزمونی برای اعضای شورا نیز بود.

نتیجه تصویری برای تقسیم بندی شهروندان به اصیل و غیر اصیل

اگرچه احتمال نفوذ نظر بزرگان اصلاحات بر نحوه تصمیم‌گیری اعضای شورا و چشم‌پوشی آنان از رأی عدم کفایت رئیس شورای شهر و برکناری وی از ریاست شورا وجود داشت اما شاید امیدی نیز برای برخورد قاطع و جدی اعضای شورا با سخنان نژادپرستانه و توهین آمیز دستغیب در جلسه علنی شورا بود اما خروجی جلسه غیرعلنی امروز شورای شهر شیراز منفعت‌خواهی حزبی به جای مصالح عمومی و حفظ حرمت و حقوق شهروندی با عناوین مختلف وحدت و همدلی و… را تقویت کرد.

جلسه غیرعلنی شورای شهر شیراز در خصوص حواشی روز چهارشنبه شورا و موضوع برکناری رئیس شورای شهر از ریاست شورا که روز چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت بی‌نتیجه مانده بود، امروز برگزار و با پذیرش عذرخواهی رئیس شورای شهر و ابقا وی خاتمه یافت.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر شیراز ، نواب قائدی در پایان جلسه غیرعلنی چهارساعته امروز شنبه ۲۱ اردیبهشت که به منظور بررسی اظهارات رئیس شورای شهر در جلسه علنی چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت برگزارشده بود، گفت: آقای دستغیب در جلسه امروز عذرخواهی رسمی به صورت تصویری انجام دادند و با توجه به عذرخواهی قبلی ایشان، اعضای شورای شهر این عذرخواهی را از ایشان پذیرفتند‌ که ملاک عمل باشد.

سخنگو شورای شهر شیراز ادامه داد: امیدواریم با همراهی افکار عمومی به سمت وحدت همه گروه‌ها و اقشار گام برداریم و وحدت همیشگی را ملاک عمل قرار دهیم‌.

وی افزود: با توجه به اینکه مدت کوتاهی تا پایان دوره هیات رئیسه مانده، اعضای شورای شهر ترجیح دادند راهکارهای قانونی را دنبال نکنند و همین عذرخواهی را قبول کنند.

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار