چاپ کد خبر: 15689
28 مهر 1398

شیراز آماده برگزاری یک رویداد بین المللی ورزشی می شود

مسابقات بین المللی  بدمینتون جام فجر در سال ۱۳۹۸ در شیراز برگزار می شود.

به گزارش اول فارس ، ابراهیم راضی رئیس هیئت بدمینتون استان فارس در دومین نشست هماهنگی عوامل اجرایی با اعلام این مطلب گفت: در این دوره از مسابقات بین المللی ورزشکاران بدمینتون باز بیش از ۴۰ کشور جهان بمدت ۵ روز در شیراز به رقابت خواهند پرداخت.ابراهیم راضی افزود: اهمیت این مسابقات بدلیل این است که این دوره از مسابقات بین المللی دهه فجر بعنوان پیش نیاز رنکینگ و امتیاز بندی  تیم ها و ورزشکاران کشورهای شرکت کننده  برای حضور در المپیک سال ۲۰۲۰ میباشد.

رئیس هیئت بدمینتون استان فارس با بیان اینکه قرار بود این دوره از مسابقات در سمنان برگزار گردد از همکاری و پیگیری اداره کل ورزش وجوانان استان فارس و فدراسیون بدمینتون جمهوری اسلامی ایران  در موضوع میزبانی شیراز قدردانی کرد.

محمدرضا کارگران مسئول هماهنگی امور تدارکات و پشتیبانی ” مسابقات بین المللی بدمینتون جام شیراز” نیز با تاکید بر اهمیت این رویداد ورزشی و لزوم معرفی بیش از پیش از استان فارس خواستار هماهنگی همه دست اندرکاران، مدیران و اقشار مختلف برای برپایی هر چه بهتر این دوره از رقابتها در استان فارس شد.

دردومین نشست هماهنگی عوامل اجرایی مسابقات بین امللی بدمینتون جام فجر سال ۱۳۹۸ شیراز که عصر امروز درمحل هیئت بدمینتون استان فارس برگزار گردید همچنین جواد شهابی مدیر اجرایی این دوره از مسابقات با تاکید بر لزوم توجه دقیق بر زمانبندی پیشرفت امور از عوامل اجرایی خواست برنامه ها وراهکاری اجرایی خود را در اسرع وقت به هیئت اجرایی استان ارائه نمایند.

مسعود رضایی عضو مجمع نمایندگان استان فارس و نماینده مردم شیراز نیز در این نشست ،خواستار توجه به اهمیت فرهنگ بومی و اصیل مردم  شیراز و استان فارس در طول زمان اجرای مسابقات گردید و از آمادگی همه نمایندگان مجلس استان برای کمک به برگزاری هر چه بهتر این دوره از مسابقات خبر داد.

مهوش خرمی نژادمسئول روابط عمومی هیئت بدمینتون استان فارس در این نشست از برگزاری مسابقات بین امللی جام دهه فجر در دو رده بانوان و آقایان از تاریخ ۱۵ لغایت ۱۹ بهمن ماه و همزمان با دهه فجر در شهر شیراز خبرداد.

بدمینتون

بدمینتون1 1

 

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار