چاپ کد خبر: 26178
26 فروردین 1399

ضرب شصت محکم پلیس فارس به شبکه های مخوف تبهکاران

فرمانده انتظامی استان فارس از انهدام یک باند قاچاق مواد مخدر و کشف ۸۱۵ کیلوگرم تریاک  و همچنین دستگیری عاملین پخش مشروبات الکلی دست ساز و تقلبی خبر داد.

به گزارش اول فارس ،سردار رهام بخش حبیبی اظهار داشت: در راستای اقدامات مبارزه‌ای با عناصر اصلی قاچاق مواد مخدر، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس از خبری مبنی بر تشکیل باند قاچاق به صورت گسترده و تهیه و انتقال مواد مخدر به شهر شیراز مطلع شدند.

وی گفت: موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفته و در تحقیقات خود متوجه شدند که اعضای این باند قصد دارند مقادیری مواد مخدر را از طریق یک کامیون به سمت شیراز حمل کنند. 

فرمانده انتظامی استان فارس افزود: بلافاصله مأموران به یکی از محورهای ورودی شیراز اعزام و به صورت نامحسوس خودروهای عبوری را تحت کنترل قرار دادند تا اینکه در نهایت کامیون مورد نظر توسط مأموران متوقف شد.

سردار حبیبی با بیان اینکه در بازرسی از این کامیون ۸۱۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد، تصریح کرد: در این باره دو دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و آریسان که به عنوان اسکورت محموله مواد مخدر عمل می‌کردند، توقیف و در مجموع ۶ قاچاقچی دستگیر شدند.

براساس گزارش اول فارس  ،سردار رهام بخش حبیبی همچنین اظهار داشت: در پی توزیع الکل دست ساز و تقلبی و همچنین رواج این باور غلط در برخی از افراد که با خوردن آن می توان در مقابل ویروس کرونا مصون ماند، شناسایی و دستگیری عاملان توزیع در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، مأموران انتظامی استان موفق شدند تاکنون ۶۱ نفر از عاملان اصلی تهیه و توزیع مشروبات الکلی دست ساز و تقلبی در سطح استان را دستگیر کنند.

سردار حبیبی با بیان اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، گفت: مصرف مشروبات الکلی برای مصون ماندن از بیماری کرونا هیچ توجیه علمی و عقلی ندارد.

وی گفت: والدین با آگاه سازی فرزندان و جوانان خود از بروز اینگونه موارد پیشگیری کرده و در صورت مشاهده و یا اطلاع از هرگونه مورد مشکوک، بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

عضوکانال واتساپ اول فارس شوید

%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3%D8%A7%D9%BE 1

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار