چاپ کد خبر: 35806
6 مهر 1399

عامل آتش سوزی مجتمع پزشکی کیمیا در شیراز متواری شد

آتش سوزی مجتمع کیمیا در شیراز

به گزارش اول فارس، سرهنگ کاووس محمدی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس درباره علت آتش سوزی مجتمع پزشکی کیمیا در شیراز، بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر آتش سوزی یک مطب در بلوار زند نبش خیابان صورتگر در شیراز، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۱ زند برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که جوانی حدودا ۳۲ ساله که دارای سابقه بیماری اعصاب و روان بوده است به دلایل نامعلومی، ضمن تهیه بنزین با ورود به مطب، اقدام به آتش زدن وسایل آن مکان کرده و متواری شده است.

سرهنگ محمدی با بیان اینکه عوامل امدادی سریعا در محل حاضر و آتش سوزی را مهار کردند، گفت: متهم شناسایی و تلاش برای دستگیری او ادامه دارد.

بر اساس این گزارش، قانع مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز با اشاره به آتش سوزی در مجتمع پزشکی کیمیا در شیراز، اظهار کرد: این آتش سوزی در بلوار زند نبش خیابان صورتگر و در مجتمع ۶ طبقه پزشکی کیمیا به وقوع پیوست.

او با بیان اینکه طبقه سوم این مجتمع دچار آتش سوزی شده است، ادامه داد: آتش سوزی تحت کنترل است و از ایستگاه‌های ۲، ۱۲ و یک به محل اعزام شدند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز با بیان اینکه این آتش سوزی در ساعت ۹ و ۲۱ دقیقه صبح امروز به آتش نشانی اعلام شد، افزود: در این مجتمع دود بسیاری مشاهده می‌شد و این دود به طبقات بالاتر نیز سرایت کرده بود.

قانع تصریح کرد: آتش نشانان با حضور در محل اقدام به انتقال افرادی که در طبقات بودند، کرده و یکی از شهروندان گرفتار شده در طبقه چهارم را نجات دادند.

او با بیان اینکه آتش به طور کامل اطفا شد، اضافه کرد: هیچ شهروندی در این حادثه دچار مصدومیت نشد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز بیان کرد: با همت آتش نشانان آتش سوزی به دیگر طبقات و واحد‌ها سرایت نکرد.

عضو گروه واتساپ اول فارس شوید

%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3%D8%A7%D9%BE

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار